خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

  • ۰
  • ۰

مرجع ما برای پاسخ فرکانس هدفون ایده آل ، بلندگو است. برای بلندگوها ، این امر به طور گسترده ای پذیرفته شده است که پاسخ ایده آل یک پاسخ فرکانس مسطح است که با یک میکروفون اندازه گیری ، بر روی محور ، در یک محیط بی هوازی اندازه گیری می شود. با این حال ، هدفون به دلیل طراحی آنها ، با یک میکروفون اندازه گیری قابل اندازه گیری نیست و بنابراین باید از یک سر آدمک استفاده شود. همچنین ، میکروفون موجود در سرهای ساختگی ، پاسخی مشابه با گوش انسان دارد که با یک میکروفون اندازه گیری کاملاً متفاوت است. علاوه بر این ، شکل پینه (گوش بیرونی) و مجرای گوش باعث قیمت پاوربانک افزایش مقاومت به پاسخ یک سر آدمک بالاتر از 1kHz می شود و واکنش آن حتی متفاوت از میکروفون اندازه گیری می شود.

پاسخ فرکانس تخت یک میکروفون
(www.soundprofessionals.com)

طنین گوش از سر آدمک
(www.hearinghealthmatters.org)

منحنی های هدف Field Field و Diffuse Field سعی دارند با در نظر گرفتن پاسخ فرکانس یک سر آدمک ، اندازه گیری شده در یک میدان آزاد (محفظه آنهوئیک) یا یک میدان پخش (محفظه بازتابی) ، این مسئله را به عنوان مرجع "مسطح" حل کنند. به این ترتیب ، رزونانس پینا و کانال گوش در پاسخ هدف گنجانده می شود ، که امکان استحکام قیمت هندزفری پاسخ فرکانس هدفون را با استنباط آن از پاسخ هدف فراهم می کند. با این وجود ، کاستی پاسخ های هدف FF و DF این است که آنها بر اساس پاسخ یک سر آدمک در یک محیط آزمایش ساخته شده اند ، و صدایی را که هدفون ها با آن مقایسه می شوند ، واقعاً تکرار نمی کنند ، که صدای یک جفت بلندگوهای اتاق بنابراین ، هدفون تنظیم شده به اهداف FF یا DF تمایل به درک بیش از حد روشن و فاقد باس است. این امر به این دلیل است که وقتی یک جفت بلندگو که در یک اتاق آنهوئیک مسطح را اندازه گیری می کنند ، در یک اتاق معمولی در یک استریو قرار داده می شوند ، آنها تمایل به تعامل با آکوستیک اتاق دارند. یکی از نتایج بارز این تعامل ، چند dB در ساخت باس6 است.

Head Acoustics HMS پاسخ رشته آزاد

پاسخ سر آکوستیک HMS Diffuse-Field Field

به عنوان یک راه حل ، و با توجه به این ایده که یک هدفون خوب مثل یک بلندگو استریو خوب در یک اتاق خوب به نظر برسد ، پاسخ هدف Harman توسط Sean Olive ، Todd Welti و دیگران با Harman7،8،9 ارائه شد. این پاسخ هدف براساس پاسخ فرکانس یک سر آدمک است که در یک اتاق گوش دهی حساس اسیر شده است. به این ترتیب ، هم ساخت قیمت کابل اپل باس و هم تشدید گوش در پاسخ هدف گنجانده خواهد شد و یک هدفون تنظیم شده برای این هدف در مقایسه با اهداف DF و FF از نظر متعادل تر به نظر می رسد ، زیرا باس بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که در ابتدا پاسخ هدف هارمن برای هدفون های بیش از حد بر روی گوش ایجاد شده است ، و مطالعات آینده نشان داد که پاسخ هدف مورد نظر برای گوش های داخلی به 5dB اضافی اضافی برای افزایش سطح باس 11،12 نیاز دارد.

پاسخ هدفون هدفون ما ترکیبی است. پاسخ هدف Harman در رده های باس و میانی را دنبال می کند ، اما دامنه سه برابر آن بر اساس پاسخ Diffuse Field از HMS است. دلیل این امر آن است که پاسخ هدف Harman با استفاده از یک سر آدمک متفاوت از آنچه که توسط ما استفاده شده است بدست آمده است ، بنابراین محدوده سه برابر آن ، که شامل رزونانس گوش است ، با رزونانس گوش سر آدمک ما مطابقت ندارد. پاسخ هدف ما برای هدفون های داخلی گوش دارای 5dB اضافی دیگر در دامنه باس است ، در مقایسه با هدف ما برای گوشهای بیش از حد.

2015 پاسخ هدفمند هارمن
برای گوش بیش از حد و گوش

پاسخ هدفمند هدفون 2017 RTINGS.com
خط قرمز هدف باس برای گوش است
محاسبات

هموار سازی مورد استفاده در توطئه ها و محاسبات ما 1/12 اکتاو است ، زیرا این مقدار هموار کردن ، نوسانات بسیار ریز در پاسخ فرکانس که توسط شنوایی انسان قابل درک نیستند را از بین می برد ، ضمن حفظ جزئیاتی که برای انسان قابل شنیدن است. مرحله بعدی در ارزیابی پاسخ فرکانس یک هدفون ، "صاف کردن" آن با استفاده از منحنی هدف بر روی آن است ، و سپس ، بین 20 هرتز و 20 کیلوهرتز از سطح 90dB مطابقت می یابد. یعنی سطح کلی پاسخ فرکانس هدفون به گونه ای تنظیم شود که متوسط ​​مقدار آن برابر با 90dB باشد. به این ترتیب ، پاسخ بهترین فرصت را برای به ثمر رساندن خوب در محاسبات ما خواهد داشت.

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • رضا تنگستانی فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی