خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

  • ۰
  • ۰

پاوربانک چیست؟ بانکهای برق توضیح دادند

پاور بانک یک شارژر قابل حمل است که به منظور شارژ وسایل الکترونیکی شما هنگام حرکت ، طراحی شده است. اندازه آنها از دستگاه های باریک و جیب گرفته تا بانک های با ظرفیت بالاتر و بزرگتر - از آنها می توان برای شارژ تلفن های همراه ، تبلت ها ، GoPros ، بلندگوهای قابل حمل ، دوربین و حتی لپ تاپ استفاده کرد.

با پیشرفت فن آوری ، ما به طور فزاینده ای در می یابیم که اتمام باتری می تواند یک مشکل بزرگ باشد. تلفن های هوشمند اکنون دارای صفحه نمایش های بزرگ و با صرفه جویی در مصرف انرژی هستند ، برنامه های محبوب مانند Waze ، Tinder و Google Maps همه تخلیه های بزرگ را روی باتری های ما قرار می دهند.

این جایی است که خرید شارژر قابل حمل می تواند صرفه جویی در زندگی باشد! اگر به مسافرت یا خارج از کشور می روید و فرصتی برای شارژ مجدد دستگاه خود ندارید ، به سادگی به پاوربانک خود وصل کنید و دوباره آن را شارژ کنید.
نحوه شارژ پاور بانک

بیشتر پاوربانک ها و شارژرهای قابل حمل دارای پورت ورودی USB هستند که می توانید از آنها برای اتصال به یک سوکت دیواری یا یک درگاه USB در رایانه خود برای شارژ باتری های آنها استفاده کنید. پاوربانک ژیپین خرید برخی نیز با آداپتور عرضه شده برای وصل شدن به سوکت دیواری همراه هستند. برخی از محصولات وجود دارد که برای شارژ باتری های خود از یک میکرو یا پریز مینی USB استفاده می کنند.

حتی بانک های دارای انرژی خورشیدی مانند شارژر USB Port Port Anker 21W 2 وجود دارند که اگر قصد مسافرت در کمپینگ ، پیاده روی یا ماهیگیری را دارید ایده آل است.

حتما راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از پاور بانک را برای اولین بار بخوانید.
انواع مختلف پاور بانک ها چیست؟

    شارژرهای تلفن / رایانه لوحی
    شارژرهای خورشیدی
    شارژرهای موردی تلفن
    شارژرهای لپ تاپ

پاور بانک ها در شکل ها و اندازه های مختلفی متناسب با بودجه های مختلف و نیازهای انرژی ارائه می شوند. تقریباً در مورد هر دستگاه شارژرهای قابل حمل وجود دارد. بیشتر افراد برای تلفن های همراه ، رایانه های لوحی و لپ تاپ خود از پاوربانک استفاده می کنند.

شارژرهای خارجی جدید هر روز با فناوری های جدید  پاوربانک adata خرید عرضه می شوند. برخی از شارژرهای قابل حمل با استفاده از انرژی خورشیدی از خورشید کار می کنند و برخی دیگر به عنوان موردی که تلفن شما را شارژ می کند.
شارژ پاور بانک چقدر طول می کشد؟

این تا حد زیادی با توجه به اندازه باتریهای پاوربانک شما است. ظرفیت پاوربانک شما تصمیم به خرید بیشتر می کنید ، مدت زمان بیشتری برای شارژ شدن آن طول می کشد. به عنوان مثال ، یک شارژر قابل حمل کوچکتر با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت تقریباً همزمان با یک تلفن هوشمند معمولی شارژ می شود. یک دستگاه بزرگتر مناسب برای لپ تاپ ممکن است تا 4 برابر طول بکشد. شارژ از طریق سوکت دیواری نیز به طور کلی سریعتر از اتصال پاوربانک به پورت USB کامپیوتر شما است.

بهترین شارژر قابل حمل

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • رضا تنگستانی فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی