خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا بین ظرفیت باتری  پاوربانک ها دارای امتیاز و واقعی تفاوت وجود دارد؟

غیرقابل انکار است که پاوربانک ها با افزایش عمر خرید پاوربانک و انواع آن باتری دستگاه های قابل حمل خود ، به خصوص تلفن های هوشمند و تبلت ها ، زندگی ما را آسان تر کرده اند. با این حال ، یک سناریو بسیار متداول در شرایطی است که کاربران فقط شارژ تلفنهای همراه خود را می یابند که باتری بانکهای قدرتشان "زودتر از زمان" تخلیه شده است.

اکثر مردم منطقا استدلال کرده اند

مؤلفه های پاوربانک کدام یک هستند؟که بین ظرفیت پاور بانک و قدرت واقعی منتقل شده به تلفن های همراه خود تفاوت وجود دارد. آنها همچنین متوجه شده اند که این ظرفیت برای شارژ تلفن های همراه خود در تعداد دفعاتی که در ابتدا محاسبه کرده اند کافی نیست و باعث ناامید شدن آنها می شود.


اما آیا هیچ توضیحی در این باره وجود دارد؟ معلوم می شود که یک پاوربانک نمی تواند انرژی ذخیره شده در آن را بدون اینکه ضرر و زیانی را تجربه کند ، عبور دهد.
 تبلیغات گمراه کننده در مورد ظرفیت پاور بانک؟

بزرگترین تصور غلط در مورد پاور بانک ها این است که آنها می توانند همان مبلغ ذکر شده در مشخصات فنی ، همان شارژ را تأمین کنند. فرض رایج این است که ، برای مثال ، 10،000 میلی آمپر ساعت قادر به شارژ باتری آیفون 7 3.3 بار است. با این حال ، خریداران یک واقعیت مهم را نادیده می گیرند: تلفات برق.

در واقعیت ، پاور بانک ها برای تأمین mAh کمتر از به اصطلاح ظرفیت طراحی شده اند. تولیدکنندگان و بازرگانان مقصر هستند زیرا معمولاً "ظرفیت کامل" را به عنوان مقدار واقعی برای محاسبه تعداد هزینه هایی که کاربران برای گوشی های هوشمند یا رایانه های لوحی خود دریافت می کنند ، مقصر می دانند. این کار تنها با هدف تحسین داشتن قدرت بالاتر و رونق فروش انجام می شود.

نتیجه این است که کاربران از این نابرابری احساس ناراحتی می کنند ، حتی به این باور که آنها پاوربانک ظرفیت کمتری یا یکی از نقصان را بدست آورده اند.

بنابراین ، چگونه می توانیم ما به عنوان خریدار ، پاوربانکی را انتخاب کنیم که متناسب با نیازهای ما باشد بدون اینکه از اتلاف برق صرف نظر کنیم؟ حقیقت این است که برای تسلط بر هنر درک ظرفیت واقعی بانکهای قدرت ، به چند نکته نیاز دارد.
چگونه از دست دادن برق اتفاق می افتد؟

پاوربانک ها از باتری ها و همچنین مدارهای الکترونیکی برای مدیریت جریان برق تحویل شده به دستگاه ها تشکیل شده اند. همانطور که در مورد هر باتری لیتیوم ، پاور بانک ها انرژی را با ولتاژ اسمی 3.7 ولتار ذخیره می کنند. متأسفانه ، خروجی USB استاندارد 5 ولت است ، و بنابراین ولتاژ از طریق یک مدار مبدل که بین آن قرار دارد بالا می رود ، و این به قدرت اولیه آسیب می رساند. ضرر و زیان

علاوه بر این ، باتری های وسایل الکترونیکی لیتیوم ساخته شده و در 3.7 ولت کار می کنند ، این بدان معناست که تبدیل برق دیگری صورت می گیرد و تلفات بیشتری نیز ایجاد می کند.

علاوه بر این ، کابل USB در اثر گرم شدن ژول باعث اتلاف برق نیز می شود که دلیل آن مقاومت داخلی است. این به عنوان یک راندمان بیان شده است و عموماً بین 80 تا 90 درصد است. امتیاز کارآیی از یک پاور بانک به دیگری متفاوت است ، اگرچه بسیاری از تولید کنندگان از عدم افشای آن برای مشتریان خودداری می کنند.
چگونه ظرفیت واقعی را محاسبه کنیم؟

بسیاری از آنها 2/3 از ظرفیت تبلیغ شده را به عنوان یک قاعده کوچک به عنوان یک شاخص از ظرفیت توان واقعی تصویب کرده اند. اما ، این اصل از کجا ناشی می شود؟ همانطور که مشاهده کردیم ، هم تبدیل ولتاژ و هم درجه بندی بازده عواملی هستند که باید در نظر بگیرند.

سپس با استفاده از فرمول ساده زیر می توان ظرفیت واقعی را بدست آورد:

ظرفیت واقعی = 3.7 V x ظرفیت تبلیغات x راندمان (به صورت اعشاری) / 5 ولت

10،000 mAH Xiaomi Mi Power Bank Bank PRO یکی از پرفروش ترین پاور بانک ها در بازار است زیرا دارای راندمان تا 93٪ است ، که در واقع با مشخصات فنی تحت عنوان "نرخ تبدیل" بیان شده است:

اگر به عنوان نمونه گرفته شود ، محاسبه ظرفیت واقعی به شرح زیر است:

ظرفیت واقعی = 3.7 V x 10،000 میلی آمپر ساعت x 0.93 / 5 ولت = 6،882 میلی آمپر ساعت

این نتیجه نشان می دهد که فقط 68.82٪ از ظرفیت تبلیغ شده می تواند به دستگاهها عرضه شود.

با این حال جالب است که توجه داشته باشید که اگر پاوربانک ضریب کارایی 0.9 داشته باشد ، نتایج آن 666/0 خواهد بود. به عبارت دیگر ، دو سوم. بنابراین ، فرض این که 2/3 از ظرفیت روی کاغذ ، ظرفیت واقعی است ، از دقیق بودن فاصله چندانی ندارد.
پاور بانک چند بار می تواند یک دستگاه را شارژ کند؟

تعداد دفعات دقیق با توجه به پاوربانک و باتری خود دستگاه متفاوت است. با این وجود فاکتورهای دیگری مانند دمای محیط ، طول وتر USB و میزان تخلیه وجود دارد که بسته به پورت USB 1 آمپر یا 2 آمپر است.

به هر حال ، چرخه شارژ یک پاور بانک با تقسیم ظرفیت واقعی با ظرفیت تلفن هوشمند شما بدست می آید:

تعداد شارژها = ظرفیت واقعی / ظرفیت باتری دستگاه

به عنوان مثال ، باتری آیفون X دارای ظرفیت 2716 میلی آمپر ساعت است. سپس می توان آن را دو و نیم بار با استفاده از 10،000 mAH Xiaomi Mi Power Bank Bank PRO شارژ کرد.

تعداد اتهامات = 6،882 میلی آمپر ساعت / 2716 میلی آمپر ساعت = 2،53 هزینه.

در کل ، هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد ، تعداد اتهامات نیز بیشتر است.
چگونه ظرفیت واقعی یک پاور بانک را آزمایش کنیم؟

دانستن ظرفیت دقیق داخلی بدون جداسازی پاوربانک غیرممکن است ، اما صرف نظر از این ، می توان اندازه گیری کرد

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

Anker Powercore vs Powercore +، II، PD، Essential، Lite و Redux: بهترین بانکهای قدرت Anker را انتخاب کنید

PowerCore ، PowerCore + ، PowerCore II ، PowerCore PD ، PowerCore Lite و PowerCore Redux شش خرید پاوربانک هویت سری اصلی پاوربانک فعلی Anker هستند - شاید شناخته شده ترین مارک پاور بانک در جهان. برای اکثر امتیازات باتری ، متوجه خواهید شد که Anker دارای چندین مدل پاوربانک تحت برندهای Powercore و Powercore + (و همچنین PowerCore PD ، II ، PowerCore Lite و Redux) است. لطفاً توجه داشته باشید که نام تجاری Anker در حال حاضر منسوخ شده است و توصیه می شود فقط برای خرید بهترین مارک های PowerCore PD / PowerCore II / PowerCore + / Powercore خریداری کنید تا بهترین ارزش را برای پول و آخرین ویژگی ها کسب کنید.

Anker در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از بانکهای قدرت به ظاهر مشابه ، با مجموعه ها و قیمت های مختلف ، از جمله برخی از ویژگی های منسوخ را ارائه می دهد. حتی می توانید در نهایت خرید یک پاوربانک قدیمی ، آهسته و منسوخ را با قیمتی بالاتر از یک پاور بانک مدرن Anker انجام دهید!

به عنوان مثال ، Anker دارای 11 نوع باورنکردنی بانکهای PowerCore ، PD ، Lite ، Redux ، PowerCore II و PowerCore + در ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ، هشت نوع مدل های مختلف Powercore / Lite / Redux و Powercore + در ظرفیت 20000 mah ، چهار Powercore بانکهای برق با ظرفیت 26800mAH ، و دو شارژر قابل حمل PowerCore در ظرفیت 13000 Mah (و دو مورد دیگر در 15000 mah).

در ابتدا ، ما به سرعت تفاوت همه بانکهای برق Anker PowerCore PD ، II ، Essential و Lite / Redux را در تمام ظرفیت ها توضیح می دهیم تا در انتخاب بهترین پاور بانک به شما کمک کند. ما مدلهای منسوجات شارژرهای قابل حمل PowerCore را از جداول مقایسه خود خارج کرده ایم.

شماره 1 پاوربانک های PowerCore PD USB-C PD جدیدترین و از رده های برتر هستند - اگر می خواهید آخرین آیفون های 11 ، 11 پرو ، 11 پرو / مکس ، XR / XS / XS Max / 8/8 + را با سرعت سریع شارژ کنید. صفر تا 50٪ در 30 دقیقه از طریق کابل USB-C تا Lightning ، فقط این بانکهای قدرت Anker می توانند این کار را انجام دهند. این تلفن ها همچنین سریعاً (0 تا 50٪ در 30 دقیقه) تمام تلفن های سامسونگ S / Note 10/9/8 و همه پیکسل ها را شارژ می کنند. شارژرهای iPhone 3 Pro / 11 Pro Max / Pixel / Note 10/10 + یا شارژرهای iPad Pro 11 / 12.9 یا شارژرهای iPad Pro 11 / 12.9 یا شارژرهای iPad Pro 11 / 12.9 یا با سرعت فوق العاده در 3-4 ساعت به طور مستقیم از طریق درگاه USB-C شارژ می شوند. می توانید یک شارژر USB-C PD دریافت کنید. شارژر PD همچنین تمام جدیدترین آیفون ها را از سری 8 ، 8+ گرفته تا X / XR / 11 شارژ می کند. این پاور بانک ها همچنین می توانند در 5-8 ساعت به شارژرهای Samsung S / Note USB-C سامسونگ و شارژرهای معمولی Apple iPhone 5 واتی با استفاده از کابل USB-A تا C در 11-20 + ساعت شارژ شوند.

    PowerCore Slim 10000 USB-C PD تعطیلات فصل تعطیلات (2 charges هزینه کامل برای آیفون 11/11 Pro / XR / X / 8 + / S10 / S9 / S8)
    PowerCore 10000 PD Redux (هزینه 2 پوند) نسخه کمی باریک تر.
    قرارداد تعطیلات PowerCore Essential 20000 PD (هزینه 4 پوند)
    Powercore Speed ​​20000 PD با شارژر PD 30 واتی (4 پوند) با شارژر PD 30 واتی
    PowerCore 26800 PD 30 وات با شارژر PD 30 واتی (هزینه 5-6 پوند). برای مک بوک ها
    PowerCore 26800 PD 45 وات با شارژر PD 60 واتی (هزینه 5-6 پوند). برای شارژ سریع مک بوک ها و لپ تاپ های USB-C

شماره 2 بعد سری دوم PowerCore II اینها فقط برای درگاه شارژ کردن پاوربانک میکرو USB وجود دارند و از طریق درگاه USB-C قابل شارژ نیستند. تمام پاوربانک های سری PowerCore II سری 30 تلفن های S / Note / A سامسونگ از جمله S10 / S10 + / S9 / S9 + / S8 / S7 و LG / Moto را سریع شارژ می کنند (0 تا 50٪ در 30 دقیقه). شارژرهای Samsung / LG / Moto یا Quickcharge 3.0 با شارژرهای سامسونگ / ال جی / موتوری یا Quickcharge 3.0 همه این موارد را می توان در 5 تا 7 ساعت سریع شارژ کرد. شارژرهای iPhone اینها را در 11 ساعت تا 20+ ساعت (برای 20000mah) شارژ می کنند

    PowerCore II 10000 (2 پوند هزینه کامل برای آیفون 11/11 Pro / XR / X / 8 + / S10 / S9 / S8)
    PowerCore II 10000 باریک (2 پوند هزینه) نسخه باریک
    PowerCore II 20000 تعطیلات فصل تعطیلات (4 پوند هزینه)
    PowerCore + 26800 Quickcharge 3.0 بدون شارژر QC 3.0
    PowerCore + 26800 Quickcharge 3.0 با قیمت شارژر QC 3.0 با تعطیلات فصل تعطیلات (هزینه 5-6 پوند).

شماره 3 PowerCore Essential / Slim / Lite Powerbanks - این دو پورت برای شارژ کردن پاوربانک ها (USB-C و micro-USB) دارد. با این حال ، توجه داشته باشید که حتی اگر این پاوربانک ها می توانند از طریق درگاه USB-C شارژ شوند ، اما آنها نمی توانند تلفن را از طریق درگاه USB-C شارژ کنند و نمی توانند سریعترین سامسونگ یا آخرین آیفون های 11 / XR / XS را شارژ کنند و غیره. آیفون ها ، سامسونگ ها ، LG / Moto / Androids های دیگر با سرعت شارژ در حدود 2 آمپر تا 2.4 آمپر (صفر تا 50٪ در 50-60 دقیقه). این موارد همچنین در حالت شارژ ترفند برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند گوشواره های بی سیم وجود دارد. هزینه های سامسونگ / ال جی / موتوری این هزینه ها را در 7-10 ساعت شارژ می کند و شارژرهای آیفون این نیروگاه ها را به طور کامل در 11 ساعت تا 20+ ساعت شارژ می کنند (برای 20000mah)

    PowerCore Lite 10000 (2 charges هزینه کامل برای آیفون 11/11 Pro / XR / X / 8 + / S10 / S9 / S8) ضخامت نیم اینچ. اندازه تلفن
    PowerCore Slim 10000 (2 پوند) ضخامت نیم اینچ. اندازه تلفن
    PowerCore Lite 20000 تعطیلات فصل تعطیلات (4 پوند هزینه) خروجی حداکثر 24 واتی
    PowerCore Essential 20100 (4 پوند هزینه) خروجی حداکثر 15 واتی

شماره 4 بانکهای قدرت PowerCore / PowerCore Redux اساسی ترین خرید پاوربانک هویت هستند. اینها فقط درگاه سنتی میکرو USB برای شارژ کردن پاوربانک دارند. PowerCores تمام آیفون ها ، سامسونگ ها ، LG / Moto / Androids های دیگر را با سرعت شارژ شارژ می کند

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

بهترین شارژر قابل حمل USB-C قابل حمل برای iPad Pro 11 & 12.9 (2018) Close Runner-Up

Anker PowerCore Essential 20000 PD 18-وات USB-C PD
شارژر قابل حمل Anker PowerCore Essential 20000 PD که به تازگی منتشر شده است بهترین انتخاب ما برای iPad Pro 11 2018 و iPad 12.9 2018 است زیرا از ظرفیت کافی 20000 میلی آمپر با شارژ سریع 18 واتی USB-C PD پشتیبانی می کند که از آخرین نسخه های جوانب مثبت و آیفون پشتیبانی می کند. PowerCore Essential 20000 PD یک بار iPad Pro 11 یا 12.9 را به طور کامل شارژ می کند ، و هنوز هم باتری کافی باقی مانده است تا دو شارژ کامل به آیفون 11/11 Pro / XR / X / XS / 8/8 + خود بدهید.

PowerCore Essential 20000 PD را در حدود 6 ساعت با آداپتورهای USB Delivery USB-C یا Apple 11 Pro / 11 Pro Max / Macbook USB-C به طور کامل با iPad Pro 11 و 12.9 شارژ کنید.

Anker PowerCore Essential 20000 PD از خروجی USB-C PD با 18 وات پشتیبانی می کند و از این رو iPad Pro را با همان سرعتی شارژرهای Apple iPad Pro 11 / 12.9 سریع شارژ می کند. همچنین آخرین نسخه های آیفون پشتیبانی کننده PD را سریعاً شارژ می کند: آیفون 11/11 Pro / Max ، XR / XS / X / 8/8 + و غیره از صفر تا 50 در 30 دقیقه.

بهترین پاوربانک USB-C PD برای iPad Pro 12.9
PowerCore Essential 20000 PD یک بانک قدرت USB-C PD با کیفیت کم و کم حجم 20000 است
علاوه بر شارژ سریع iPad جوان ، iPad های قدیمی و جدیدترین آیفون ها (11/11 Pro / XR / XS / X / XS Max / 11 Pro Max / 8/8 +) ، PowerCore Essential 20000 PD جدیدترین نسخه را نیز شارژ می کند. سامسونگ و سایر تلفن های اندرویدی (از جمله Samsung Galaxy S10 +، S10، S9 +، S9، Note 10/9/8، Pixels) زیرا هم از USB-C PD با 18 وات و هم از QuickCharge 3.0 و 2.0 وات از طریق پورت USB پشتیبانی می کنند. همچنین اگر آیفون قدیمی تری دارید (7 ، 7 پلاس یا بالاتر) ، PowerCore Essential 20000 PD آیفون های قدیمی تر (6 / 6s / 7/7 Plus / 5s / SE) را از درگاه USB با 12 وات یا دو برابر بیشتر شارژ می کنید. سریع به عنوان شارژرهای آیفون 5 وات اپل.

پاوربانک ابعادی برابر 6.2 2. 2.9 0. 0.8 اینچ دارد و این باعث می شود باریک تر از اکثر بانکهای قدرت 20000 mah در بازار باشد. PowerCore Essential 20000 PD حدود 12.5 وزن (حدود 350 گرم) وزن دارد که تقریباً نسبت به سایر بانکهای دارای ظرفیت مشابه سبک تر است.

PowerCore Essential 20000 PD جوانب مثبت
سریع iPad Pro 11 / 12.9 را با همان سرعت سریع 18 واتی به عنوان آداپتورهای برق Apple iPad Pro شارژ می کند
سریعترین آخرین آیفون های 11/11 Pro / Max ، XS / XR / 8 را از صفر تا 50٪ در 30 دقیقه شارژ می کند.
خروجی USB-C PD با 18 وات سرعت شارژ سریع iPad Pro 11 2018 یک بار + بیشتر آیفون ها را دو بار
iPad Pro 12.9 2018 را سریعاً دو بار + آیفون 8 شارژ می کند
سریع شارژ آیفون 11/11 Pro / XR تقریباً پنج بار یا آیفون 8 هفت بار
فقط با شارژرهای Apple iPad Pro 11 یا 12.9 2018 شارژر USB-C یا شارژرهای Macbook یا شارژرهای iPhone 11 Pro / 11 Pro Max فقط 6 ساعت شارژ کامل
پشتیبانی از هر دو منبع تغذیه 18 واتی USB-C و Quick-18 وات Quickcharge 3.0 برای شارژ سریع سامسونگ و بیشتر تلفنهای Android دیگر
وزن آن فقط 12.5 اونس / 350 گرم است - سبکترین کلاس
شارژ سریع 2.4 آمپر برای شارژ سریع آیفون های قدیمی تر
کیفیت ساخت عالی
PowerCore Essential 20000 PD Cons
هیچ یک. بررسی های منفی این پاوربانک شکایت دارد که تنها با یک شارژر دیواری USB-C PD قابل شارژ است. این مورد برای کاربران iPad Pro 11 / 12.9 یا iPhone 11 Pro / 11 Pro Max مشکل ندارد زیرا iPad Pro 11 و iPad Pro 12.9 با شارژر 18 واتی با کیفیت USB-C PD با کیفیت بالا همراه هستند که می تواند برای شارژ سریع آن استفاده شود PowerCore Essential 20000 PD در 6 ساعت. در واقع ، حتی می توانید با استفاده از کابل USB-C تا USB-A ، شارژرهای قدیمی iPhone / Android را شارژ کنید.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

Zendure یک مشاور مشاور طولانی مدت در زمینه فناوری است ، با طیف وسیعی از دستگاه ها که از 6.700mAh A2 شروع می شود و در 26800mAh A8 به اوج خود می رسد. تفاوت های کلیدی این دامنه روی قیمت ، ظرفیت و تعداد پورت ها متمرکز است و Zendure در مراحل به روزرسانی خط با USB-C و Power Delivery است.

A2 از نظر ما با بهترین قیمت و با قیمت مناسب ، ظرفیت قابل استفاده و طراحی جمع و جور ، بهترین و همه جانبه ما است. فناوری داخل نیز بسیار مناسب است ، باتری های بسیار کارآمد ای هستند که می توانند پس از شش ماه 95٪ از شارژ خود را حفظ کنند و 80٪ از ظرفیت آنها بالاتر از حد متوسط ​​را به تلفن شما تحویل دهند. در حال شارژ شدن پاسگاه نیز هست ، بنابراین می توانید هر دو پاور بانک و یک دستگاه متصل را از یک پریز برق شارژ کنید.

این طرح به دلیل دوام ، از مواد کامپوزیت PC / ABS ضد آب بسیار خنک و تقریبا غیر قابل خراب با قالب تزریق دو تزریق و کمربند مرکزی جذب شوک قابل توجه است. چهار LED از ظرفیت باقیمانده آن حکایت دارند ، هرچند که در A8 بالاتر از خط هستید یک صفحه LCD پیدا خواهید کرد.

A2 اصلی از شارژ سریع یا USB-C پشتیبانی نمی کند ، اگرچه خروجی 12W آن سریع است. همچنین یک ورودی میکرو USB 10.5W برای شارژ مجدد وجود دارد. برای سایر ویژگی ها به علاوه پورت های اضافی به سایر مدل های Zendure مراجعه کنید.

اگر A2 در دسترس نباشد ، 10،000mAh Ultra-Slim و A3 از نظر رتبه دوم بسیار نزدیک هستند.

بررسی کامل Zendure A2 ما را بخوانید


2. بانکهای قدرت شیائومی
پاور بانک Xiaomi Mi Pro Pro 10،000mAh
36.99 پوند

ما در وهله اول بین Zendure و محدوده پاور بانک های Xiaomi پاره شده ایم ، که به راحتی قابل دستیابی نیستند اما نمی توان آنها را از نظر ارزش ضرب کرد و به همان اندازه طراحی شده اند.

در فروشگاه رسمی Mi شما 5،000mAh Mi Power Bank 2 (9.99 £) ، 10،000mAh Mi Power Bank 2S (17.99 پوند) و پاوربانک Mi 10،000mAh Mi-Bank Pro Pro (24.99 پوند) پیدا خواهید کرد.

اگرچه Mi Power Bank 2 جایزه بهترین ارزش را کسب می کند ، این Pro برای درگاه USB 18-18W خود که به عنوان ورودی و خروجی عمل می کند ، برای ما جالب است. همچنین یک خروجی USB با اندازه کامل وجود دارد ، به علاوه پشتیبانی برای شارژ شدن در پشتی نیز وجود دارد. (2 و 2S بانک های میکرو USB هستند.)

با این قیمت معمولاً به دنبال یک بانک پلاستیکی مشکی با رنگ مشکی و بدون زنگ و سوت می گردید. این بانک های آلیاژ آلومینیومی بسیار باریک و دارای پوشش ممتاز هستند و با وجود ظرفیت معقول آنها گوشه های جمع و جور دارند و دارای گوشه های گرد هستند که باعث می شوند در جیب و در دست راحت شوند.

همچنین پشتیبانی از شارژ کم مصرف برای دستگاههایی مانند ردیاب تناسب اندام جالب است - غالباً هنگام تلاش برای شارژ دستگاه کم مصرف ، بانک به طور خودکار خود را خاموش می کند.

Mi Power Bank 3 Pro بزرگتر 20،000 میلی آمپر ساعتی با خروجی اضافی و 45W تحویل نیرو نیز در آمازون موجود است.

Anker یک مارک بسیار شناخته شده در بازار پاور بانک است ، بنابراین می توانید با اطمینان کامل خرید کنید. دستگاه های آن از نظر طراحی ، آجرهای استاندارد با رنگ مشکی مات کمی خسته کننده تر هستند ، اما عملکرد همه چیز در آنجا است و ارزش بسیار بالایی را ارائه می دهند.

مورد علاقه ما از همه ، PowerCore Speed ​​10،000mAh QC است که از طراحی فوق العاده جمع و جور برخوردار است و به راحتی در جیب فرو می رود. Anker ادعا می کند که در این ظرفیت 27 درصد از بانک های قابل مقایسه کوچکتر است و وزن آن فقط 198 گرم است.

فقط یک ورودی و خروجی منفرد وجود دارد که چهار LED آبی در بالای آن وجود دارد تا نشان دهد چقدر قدرت باقی مانده است. بنابراین هیچ چیز فانتزی نیست ، اما PowerCore Speed ​​کاربردی و بصری در استفاده است.

Speed ​​10000 QC یک نسخه به روز شده از PowerCore 10000 است ، و شما نشان می دهد که دارای یک قلاب پلاستیکی آبی در خروجی USB با اندازه کامل برای نشان دادن عملکرد بهتر است. این نرم افزار از Quick Charge 3.0 ، Voltage Boost و PowerIQ پشتیبانی می کند ، و این سه فناوری عملکرد در ترکیب با هم ، اطمینان حاصل می کنند که هر وسیله متصل در کمترین زمان ممکن شارژ می شود.

اگر تلفنی با قابلیت شارژ سریع ندارید ، باز هم 12W از این خروجی دریافت خواهید کرد ، و ورودی نیز برای پر کردن مجدد بانک با 10W سریع است. متأسفانه هیچ گونه حمایتی برای شارژ کردن پاسپوره وجود ندارد ، که این می تواند بستنی بودن کیک باشد.

همچنین جدید با این نسخه یک کیف حمل مش همراه است ، که برای نگه داشتن کنار هم پاور بانک و کابل های لازم مفید است.

PowerCore II Slim ، یکی دیگر از بانکهای 10،000 میلی آمپر ساعتی با بدنه مستطیل تر و شارژ سریع تر 18 وات و قدرت 10،000 میلی آمپر ساعتی PowerCore Lite که دارای ورودی USB-C اضافی است ، همچنین در خط Anker توصیه می شود.

بررسی کامل Anker PowerCore Speed ​​10000 QC ما را بخوانید

  • رضا تنگستانی فرد