خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی برای شارژر قابل حمل تحویل قدرت iMuto 20،100mAh با شارژ سریع را بخوانید

یکی از سریعترین فن آوری های شارژ سریع در حال تحویل ، Power Delivery است. شاید بیشتر فکر کنند که این شارژ سریع است ، اما Quick Charge در حال حاضر در حالت آماده باش قرار دارد زیرا فقط می تواند به تلفن های هوشمند اندرویدی محدود باشد که با فناوری شارژ سازگار هستند. از طرف دیگر ، Power Delivery در بین دستگاه های قابل حمل بسیار گسترده تر است زیرا در بسیاری از دستگاه ها امکان استفاده جهانی دارد زیرا از استاندارد USB-C استفاده می کند.

گزارش این آگهی

USB-C رایج تر شده و از آنجا که با Power Delivery سازگار است و این دستگاه های قابل حمل بیشتر و بیشتری را شروع می کنند ، زیرا این گزینه ها را دارند که از Power Delivery استفاده کنند.

شارژرهای دیواری نه تنها از استفاده از USB-C Power Delivery استفاده می کنند ، بلکه شارژرهای قابل حمل نیز استفاده از آن را شروع کرده اند. این قطعاً هنگام تغییر شارژ دستگاه های قابل حمل ما به دلیل تعویض بازی است و این بدان دلیل است که ما قادر به شارژ دستگاه های سازگار با منبع تغذیه خود در سرعت یا حداکثر سرعت شارژ آنها در حین حرکت هستیم.

این شارژر قابل حمل iMuto 20،100 دارای Power Delivery است ، اما نکته جالب توجه این است که این درگاه دارای Power Delivery است که می تواند سرعت شارژ 45W را تولید کند. بنابراین بهتر است نگاهی بیندازیم تا ببینیم این به چه معنی است.

قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت توان این پاوربانک بسیار کمی پایین تر از آن است که بیشتر شارژرهای قابل حمل که از Power Delivery استفاده می کنند. به عنوان برخی دیگر از پاوربانک های Power Delivery که ما بررسی کرده ایم ، ظرفیت توان 26800 میلی آمپر ساعت دارند. در حالی که این شارژر از توان 20.100 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال ظرفیت بسیار بیشتری هستید که بتواند مدت طولانی تری برای شما بماند و هزینه بیشتری را شارژ کنید ، به آن گزینه ها نگاهی بیندازید.

بنابراین ، خواهیم دید که چقدر از ظرفیت توان 20.100 میلی آمپر ساعتی که در واقع قادر به استفاده از آن هستید.

3.7 20 20،100 = 74،370 / 5 = 14،874

ظرفیت خروجی که می توانید از آن برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید ، در حدود 15،000 میلی آمپر ساعت است. با این ظرفیت توان شما قادر به شارژ اکثر تلفن های هوشمند با قدرت کامل خود در حدود 4.5 برابر هستید. اگر تبلت شما دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعت باشد ، شارژ رایانه لوحی با این پاور بانک می تواند حدود دو بار شارژ کامل داشته باشد.

اگر دستگاههای سازگار با USB-C Power Delivery بزرگتر مانند MacBook یا Chromebook را شارژ می کنید ، می توانید حدود 1.5 برابر آنها را به تمام توان شارژ کنید. چرا شارژ دستگاه های بزرگتر منجر به هزینه کمتری می شود؟

خوب ، به این دلیل نیست که لپ تاپ ها دارای باتری های بزرگتر هستند ، اما در این حالت به این دلیل است که لپ تاپ هایی که از Power Delivery استفاده می کنند سرعت شارژ سریع تری دارند ، بنابراین سرعت شارژ سریع تر منجر به تبدیل قدرت پایین تر می شود.


شارژ خروجی:


شارژ انرژی از این شارژر قابل حمل iMuto Power Delivery بسیار مناسب اما در عین حال محدود است. دلیل محدود بودن آن به دلیل این پاور بانک فقط دو درگاه شارژ خروجی را دارد.

گزارش این آگهی

درگاه تحویل برق USB-C


پورت USB-C در این شارژر قابل حمل iMuto از پورت متوسط ​​تحویل نیرو در سایر بانکهای قدرت قدرتمندتر است. به این دلیل است که این درگاه USB-C دارای سرعت شارژ خروجی 45W است. بیشتر شارژرهای قابل حمل Delivery Power Delivery قادر به سرعت شارژ 30W هستند.

گزارش این آگهی

آیا افزایش قدرت شارژ واقعاً مهم است؟ خوب ، بله ، اگر دستگاه هایی مانند لپ تاپ های MacBook یا Chromebook را شارژ کنید ، این به این دلیل است که قدرت شارژ 45W قادر به شارژ لپ تاپ ها سریعتر از 30W توان شارژی است که سایر بانکهای قدرت ارائه می دهند.

پورت شارژ سریع
یکی دیگر از درگاههای خروجی این پاوربانک ، درگاه USB-A است که از ویژگی های Quick Charge برخوردار است و بنابراین می توانید از آن برای شارژ تلفن های هوشمند سازگار سریع با حداکثر سرعت شارژ خود استفاده کنید. یا می توانید از پورت Quick Charge در پاوربانک خود به عنوان یک درگاه استاندارد برای شارژ دستگاه های شارژ سریع غیر سازگار استفاده کنید.

گزارش این آگهی

شارژ ورودی:


شارژ مجدد این پاور بانک نیز یک تجربه عالی است. دو درگاه ورودی در این شارژر وجود دارد. درگاه ورودی Micro-USB و USB-C وجود دارد.

شما فقط می توانید از یک ورودی به طور همزمان استفاده کنید ، اما در صورت امکان ، قطعاً باید از درگاه USB-C برای شارژ مجدد این پاور بانک استفاده کنید و دلیل آن این است که از شارژ مجدد برای شارژ مجدد استفاده می کند. به گفته شما ، برای شارژ مجدد این پاوربانک با سرعت تحویل نیرو ، به یک شارژر دیواری تحویل برق 45 وات USB-C و یک کابل شارژ USB-C به USB-C احتیاج دارید.

اگر نه ، در اینجا چند توصیه ارائه شده است.

یا می توانید از درگاه ورودی Micro-USB برای شارژ مجدد این پاوربانک استفاده کنید ، اما این شارژ تنها 5V / 2.1A است.

 

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

شارژر قابل حمل Anker PowerCore Speed

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت کاملاً قدرت زیادی برای استفاده برای شارژ دستگاههای کوچک و بزرگتر تا چندین بار یا فقط یک بار شارژ کامل وجود دارد. PD شارژ برجسته این پاوربانک است زیرا قادر به تأمین توان شارژ 30 وات است و همچنین با سرعت PD قابل شارژ است.

طرح:

شارژر یک عامل شکل کوچکتر از آن دارد که متوجه شوید ، و بدون مشکل زیادی می توانید آن را در جیب جا دهید.

ساختن:

این بنا ناهموار نیست ، اما محکم است و احساس خوبی دارد که برای استفاده روزمره با احساس لمس آن قابل استفاده است.

قابلیت اطمینان:

قابلیت اطمینان این پاوربانک برای کسانی که از شارژ PD استفاده می کنند بیشتر از تلفن های هوشمند است.

مشخصات Anker PowerCore Speed ​​20000 PD:
ظرفیت توان
اولیه: 20،000mAh

ظرفیت خروجی: 15،000mAh

خروجی:
درگاه تحویل برق USB-C: 5V = 3A | 9V = 2.6A | 15V = 1.6A (30W)

درگاه USB-A: 5V / 2.0A (10W)

ورودی: 5V = 3A | 9V = 3A | 15V = 2A | 20V = 1.5A
شاخص برق LED: 4 نشانگر قدرت LED آبی
اندازه: 6.5 2. 2.4 0. 0.9 اینچ
وزن: 13 اونس

۳۴۲/۵۰۰۰

در حالی که این بسیار گران قیمت است ، من این واقعیت را دوست دارم که بتواند مک بوک من را به راحتی حمل کند از کابل مک بوک معمولی شارژ شود و این بدان معنی است که می توانم از وصل شدن به دور باشم ، با دانستن اینکه می توانم آن را شارژ کنم.
من دوست دارم یک پلاگین شارژ سریع در جعبه گنجانده شود زیرا من هیچ راهی برای شارژ آن به غیر از استفاده از powerbanks دیگر ندارم.

نتیجه:
پاوربانک PowerCore Speed ​​20000 PD Banker Anker یک شارژر قدرتمند است که می توانید در هر مکانی که می خواهید شارژ سریع تلفن های هوشمند و لپ تاپ خود را نیز انجام دهید. مشروط بر اینکه لپ تاپ شما در محدوده شارژ 30W PD قرار داشته باشد.
امکانات
قابلیت شارژ یک نینتندو سوئیچ در حالی که پخش می شود. تنها شارژر قابل حمل USB PD تا 30W: باتری 26800mAh را از طریق پورت Type-C فقط در 4 ساعت (بارگیری در مقایسه با 14 ساعت استاندارد) شارژ کنید. همچنین قابلیت شارژ ورودی 2A و 1A را دارد. توجه: شارژر Type-C به طور جداگانه فروخته می شود. پورت Type-C با کابل Type-C یا شارژر Huawei P10 ، Huawei mate9 و همچنین تمام تلفن های OPPO & One Plus ناسازگار است.
Output Massive 30W Type-C: خروجی Type-C تا 30W می رسد که مطابق با شارژر اصلی AC MacBook است ، بنابراین شما می توانید در هر زمان تمام دستگاه ها از جمله MacBook را شارژ کنید
ظرفیت بزرگ ، خروجی های متعدد: ظرفیت باتری 26800mAh تقریباً برابر با آیفون 6S 10 بار ، یک بار S6 6 سامسونگ یا iPad Air 2 بار شارژ می شود. شامل دو درگاه iSmart 2.4A برای کل 3.4A ترکیبی است
فناوری پیشرفته iSmart 2.0: iSmart 2.0 به روز شده جریان شارژ را بطور خودکار شناسایی و تنظیم می کند تا سریعترین شارژ به دست آید. پیشرفته Panasonic IC برای هدایت ایمن تر و بهتر
ایمنی اول: باتری + برای بیش از 500 چرخه شارژ / شارژ. شامل اضافه بار ، اتصال کوتاه و حفاظت از جریان فعلی؛ دارای یک پوشش مات مقاوم در برابر خراش است

 

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

شارژر قابل حمل Anker PowerCore Speed 20000 PD

شارژ تأمین نیرو برای بسیاری از دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های هوشمند ، تبلت و لپ تاپ رایج تر می شود. دلیل این امر به این دلیل است که قادر به تأمین انرژی زیادی هستند ، بنابراین شما می توانید طیف گسترده ای از دستگاه ها را با همان شارژر مانند تلفن و لپ تاپ خود شارژ کنید ، زیرا این هدف اصلی شارژ PD است.

در این بررسی ، قصد داریم نگاهی به شارژر قابل حمل PowerCore Speed ​​20000 PD Anker بیندازیم. این که آیا شما به سایت ما تازه وارد هستید یا قبلاً اینجا بوده اید ، پس باید بدانید که Anker یک مارک تجاری است که شارژرهای قابل حمل با کیفیت عالی را ایجاد می کند. این شارژر PowerCroe Speed ​​20000 مطمئناً از نظر ظرفیت ، قدرت شارژ و فاکتور فرم نیز در ابتکار عمل نوآوری قرار دارد.

قدرت
ظرفیت توان:


بنابراین علی رغم نام شارژر ، این پاور بانک Anker از ظرفیت برق 20،100 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. دقیقاً مانند همه بانکهای برق موجود در بازار ، ظرفیت ذکر شده یک شارژر قابل حمل آن چیزی نیست که شما بتوانید از کل آن استفاده کنید. در حین شارژ تبدیل نیرو انجام می شود و بنابراین مقداری برق از بین می رود. از آنجا که Anker ولتاژ باتری مورد استفاده خود را ارائه نمی دهد ، بیشتر باتری های دارای پاور بانک 3.7 ولت هستند.

3.7 20 20،100 = 74،370 / 5 = 14،874

وقتی به ظرفیت خروجی رسید ، یعنی ظرفیتی که می توانید از آن استفاده کنید ، این شارژر قادر به تهیه حدود 15،000 میلی آمپر ساعت است. با این قدرت بسیار ، کارهای زیادی هنوز هم وجود دارد.

ظرفیت توان دستگاه های کوچک
با داشتن 15،000 میلی آمپر ساعت ، شما می توانید بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار را با تمام توان خود در حدود سه تا چهار برابر شارژ کنید. فقط یادآوری می کنم که اکثر تلفن های این روزها با افزایش قدرت مصرفی از آنها ، باتری کاملاً بزرگی دارند و بنابراین استفاده از باتری های 3000 میلی آمپری تا 4000 میلی آمپری رایج تر است. به عنوان مثال ، گلکسی نوت 10+ دارای باتری 4،300 میلی آمپر ساعتی است ، در حالی که سامسونگ گلکسی S10 + دارای باتری 4100 میلی آمپر ساعتی است.

حتی آیفون در حال حاضر دارای یک باتری بزرگ برای استانداردهای آیفون است ، در حالی که iPhone XS Max از باتری 3،174mAh استفاده می کند. استفاده از آیفون برای شارژ با این پاور بانک می تواند مفید باشد ، و بعداً در بخش شارژ خروجی به آن خواهیم رسید.

قدرت کافی برای دستگاه های بزرگتر ، بیش از حد
درمورد شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت و لپ تاپ ، این پاوربانک PowerCore 20000 PD چاه ها را نیز نمایشگاه می کند. البته ، هنگامی که نوبت به شارژ این وسایل بزرگتر می رسد ، شما باید حداقل با کمترین قدرت شارژ کامل خود را دریافت کنید.

اکثر باتری های مک بوک دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هستند و از آنجا که این پاوربانک قابلیت تحویل Power را دارد ، می توانید مک بوک را با آن شارژ کنید. با داشتن توان 6000 میلی آمپر ساعت می توانید حداقل یکبار مک بوک های USB-C را به قدرت کامل شارژ کنید ، و با کمی قدرت باقی مانده. این امر بیشتر به این بستگی دارد که آیا شما هنوز هم در حال شارژ شدن از لپ تاپ یا رایانه لوحی خود استفاده می کنید.

بررسی شارژر قابل حمل RAVPower 26800 USB-C را بخوانید
شارژ خروجی:


دو پورت خروجی در این پاوربانک وجود دارد. یکی پورت USB-C Power Delivery است که قسمت کانونی این پاوربانک Anker است. مورد دیگر پورت USB-A است که دارای شارژ استاندارد است.

پورت USB-C Power Delivery در این PowerCore Speed ​​20000 PD دارای سرعت شارژ 30W است. این فراتر از سرعت شارژ منظم برای شارژ تحویل نیرو در اکثر بانکهای برق است ، زیرا بسیاری از بانکهای قدرت با سرعت 18W PD با درگاه های USB-C شارژ می شوند.

این جایی است که شارژ تأمین انرژی از طریق شارژ بیشتر می شود ، زیرا قدرت شارژ بالاتر PD می تواند طیف گسترده تری از دستگاه های سازگار با USB-C PD را شارژ کند. در این حالت ، این گوشی هوشمند ، تبلت و لپ تاپ نیز خواهد بود.

تلفن های هوشمند سریع شارژ با PD


وقتی نوبت به شارژ سریع تلفن های هوشمند می رسد ، می توانید بیشتر تلفن Android را با درگاه USB-C در این پاوربانک شارژ کنید زیرا نرخ شارژ PD مورد نیاز 18W است. در تصویر بالا ، در حال حاضر یک شارژ Galaxy S8 و Google Pixel داریم. S8 با استفاده از درگاه PD سریع شارژ می شود و به نوعی ، پیکسل با استفاده از درگاه استاندارد USB-A که سرعت شارژ 10W دارد ، سریع شارژ می شود.

شارژ دستگاه های بزرگتر با درگاه PD
درمورد شارژ رایانه های لوحی PD و لپ تاپ ها ، این PowerCore Speed ​​به طور عملی برای انجام این کار ساخته شده است. با 30W قدرت شارژ ، می توانید MacBook USB-C و همچنین iPad Air آنها که اکنون از درگاه USB-C استفاده می کند سریعاً USB را سریع کنید.

این PowerCore Speed ​​20000 همچنین می تواند اکثر Chromebook های موجود در بازار را که از درگاه USB-C استفاده می کنند شارژ کند.

گفته می شود ، فقط به این دلیل که شما یک لپ تاپ USB-C Power Delivery دارید ، به این معنی نیست که این پاور بانک قادر به شارژ آن خواهد بود. از آنجا که برخی از دستگاه ها نیاز به شارژ بیشتر از 30W دارند و شارژ نمی شوند ، مگر اینکه قدرت شارژ PD بیشتری داشته باشید.

همچنین ، می توانید سریع آیفون را از آیفون X و آیفون 8 و به بعد شارژ کنید ، زیرا این آیفون های مدل جدید اکنون با Power Delivery سازگار هستند. این گفته ، فقط به یاد داشته باشید که به یک کابل شارژ Lightning to USB-C احتیاج دارید.

شارژر تحویل برق مشابه

شارژ ورودی:
یکی از بهترین قسمتهای پاوربانک های Power Delivery این است که تقریباً همیشه می توانید از پورت USB-C PD برای شارژ مجدد استفاده کنید ، و این بدان معنی است که شما می توانید پاوربانک را با سرعت PD شارژ کنید.

در این حالت ، شما می توانید از درگاه PD شارژ کنید و بخش بهتر این است که PowerCore Speed ​​20000 PD با یک شارژر دیواری تحویل 30W Power Delivery همراه باشد. در نتیجه ، شما می توانید بانک قدرت را با تمام توان و در خارج از جعبه شارژ کنید.

طرح
اندازه و وزن:

حتی با تمام قدرت شارژ خود ، آنکر تقریباً همیشه قادر به داشتن یک فاکتور شکل کوچک با بانکهای قدرت خود است. این شارژر دارای طول 6.5 اینچ ، عرض 2.4 اینچ و ضخامت 0.9 اینچ است. وزن شارژر 13 اونس است.


گزارش این آگهی

بنابراین پاوربانک بسیار طولانی است و کمی سنگین است ، فهمیدیم که به راحتی می توانیم آن را درون جیب قرار دهیم و فراموشش کنیم. مطمئناً این مسئله بعد از مدتی خسته کننده خواهد شد ، اما به یاد داشته باشید که شما در حال حمل حدود 20،000 میلی آمپر ساعت با 30 ولت PD شارژ در جیب خود هستید. قرار دادن آن در کوله پشتی یا کیف پول نیز گزینه بسیار خوبی است.

اجزای عملکردی:


قسمت های کاربردی این پاور بانک بسیار نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند. این دو درگاه در کنار یکدیگر قرار دارند ، چهار نشانگر قدرت LED آبی در قسمت فوقانی قرار دارد و دکمه پاور در قسمت طولانی قرار دارد.


گزارش این آگهی

شارژ شدن اتوماتیک هنگامی که یک دستگاه را به پاوربانک وصل می کنید ، شروع می شود و بنابراین دکمه پاور فقط برای بررسی میزان مصرف باقیمانده مفید است.

بررسی برای شارژر قابل حمل تحویل قدرت iMuto 20،100mAh با شارژ سریع را بخوانید
ساختن
ساختار و مواد:


اگر تا به حال متعلق به یک محصول Anker هستید ، می دانید که این مارک با کیفیت بسیار جدی است و در اینجا هیچ تفاوتی ندارد. PowerCore Speed ​​20000 PD از مواد پلاستیکی خاصی استفاده نمی کند. با این حال ، ساخته شده و مستحکم است ، هیچ قسمت سست وجود ندارد ، پورت ها به کابلهای شارژر وارد شده به آنها محکم بسته می شوند ، و دکمه پاور احساس بسیار پاسخگوئی می کند.

این به هیچ وجه یک پاوربانک ناهموار نیست ، بنابراین مراقب باشید که آن را رها کنید ، اما برای هر روز یک جانور استفاده کنید.

فنی:
هنگامی که صحبت از شارژ PD یا هر فناوری شارژ سریع است ، گرما یک نگرانی اساسی است. نکته جالب این است که حتی در حالی که شارژ سریع Galaxy S8 به مدت حدود 30 دقیقه با این پاور بانک ، پاور بانک به هیچ وجه گرم نشده است.

با این حال ، S8 کمی گرم شد.

قابلیت اطمینان
این پاوربانک Anker PowerCore Speed ​​20000 PD شارژر قابل حمل در مورد هدف و قدرت است. هدف آن استفاده از شارژ 30W توان تحویل آن است. استفاده از آن برای شارژ سریع تلفن هوشمند شما قابل اطمینان خواهد بود ، اما هنگامی که از آن برای شارژ کردن یک لپ تاپ USB-C PD مانند MacBook استفاده می کنید ، از هدف آن کاملاً استفاده می شود.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

پاوربانک انکر

پاوربانک انکر

ساختن
ساختار و مواد
این یکی از بهترین بانکهای قدرتمند Anker به دلیل ساخت آن است که دارای همبستگی زیادی است. مطمئناً پاوربانک از پلاستیک ساخته شده است و به 4 قطعه جدا می شود اما نحوه جمع آوری آن باعث شده است که بسیار قوی باشد.

Anker اظهار می کند که PowerCore 13000 تست شده توسط Impact ، Vibration و دما بوده است.

خوب ، این باعث می شود این پاوربانک به نظر برسد که در سطح یک شارژر ناهموار مانند شارژرهای قابل حمل RAVPower یا EasyAcc شارژرهای قابل حمل آسان EasyAcc باشد اما این طور نیست. مطمئناً پاوربانک می تواند سقوط کند اما اکنون و پس از آن و بهتر است آن را روی کفپوش سخت نریزید.

در رابطه با ساخت دما ، این بسیار شگفت انگیز است زیرا شارژر هنوز هم می تواند در -40F و 158F عمل کند.

فنی
از کیفیت ساخت آن تعجب آور نیست ، البته ، Anker PowerCore 13000 از Multi Safe Protection Anker استفاده می کند که قادر به ارائه طیف گسترده ای از ویژگی های ایمنی در هنگام شارژ است.

این نرم افزار از فناوری شارژر مانند PowerIQ و Voltage Boost استفاده می کند که می تواند دستگاه ها را در اسرع وقت شارژ کند.

شارژر قابل حمل کامپکت Lumina 15،000mAh
قابلیت اطمینان
هنگامی که صحبت از قابلیت اطمینان شود ، این پاور بانک ها واقعاً از یک استاندارد خوب مطابقت دارند. این از ظرفیت توان خود بسیار خوب است زیرا نرخ تبدیل خوبی دارد اما در مورد سرعت شارژ نیز نمی توان گفت.

آنکر سعی کرد تا یک پاوربانک با هدف بسیار شارژ ایجاد کند و آنها به این هدف دست پیدا کردند ، اما تنها با استفاده از حداکثر خروجی 3A برای اتکا به یک پاوربانک 2 پورت ، بهترین طراحی و راه برای انتقال قدرت نیست.

با این حال ، هر دو درگاه قادر به خروجی 5V / 3.0A در هر زمان هستند و در نتیجه ، اگر دستگاه سازگار با Quick Charge را در اختیار دارید ، این کار آن را با سرعت شارژ نزدیک نزدیک شارژ می کند.

این یک شارژر کوچک برای پاوربانک 2 پورت است ، بنابراین شما می توانید آن را تقریباً در هر کجا ببرید اما وزن آن چیزی است که باعث می شود بزرگتر از آنچه در واقع است به نظر برسد.

اگر می خواهید یک نسخه سریع شارژ از این پاور بانک: PowerCore 13400

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت توان خروجی به دلیل رتبه بندی خوب تبدیل در واقع بسیار مناسب است ، اگرچه ممکن است تبدیل هر شخص بسته به نوع دستگاهی که شارژ می کنید متفاوت باشد و اگر همزمان 1 یا دستگاه را شارژ کنید ، متفاوت باشد.
حداکثر خروجی با تنها 3.0A ضعیف است ، بنابراین اگر چیزی مانند 1 رایانه لوحی و تلفن هوشمند را شارژ می کنید ، تبلت به آرامی شارژ می شود.

طرح:

این یک پاور بانک شگفت آور کوچک است و برای یک شارژر درگاه 13000mAh 2 ، از اندازه کوچک آن استقبال می کنیم. وزن آن چیزی است که می تواند باعث شود بزرگتر از حد واقعی باشد.

قابلیت اطمینان
هنگامی که صحبت از قابلیت اطمینان شود ، این پاور بانک ها واقعاً از یک استاندارد خوب مطابقت دارند. این از ظرفیت توان خود بسیار خوب است زیرا نرخ تبدیل خوبی دارد اما در مورد سرعت شارژ نیز نمی توان گفت.

آنکر سعی کرد تا یک پاوربانک با هدف بسیار شارژ ایجاد کند و آنها به این هدف دست پیدا کردند ، اما تنها با استفاده از حداکثر خروجی 3A برای اتکا به یک پاوربانک 2 پورت ، بهترین طراحی و راه برای انتقال قدرت نیست.

با این حال ، هر دو درگاه قادر به خروجی 5V / 3.0A در هر زمان هستند و در نتیجه ، اگر دستگاه سازگار با Quick Charge را در اختیار دارید ، این کار آن را با سرعت شارژ نزدیک نزدیک شارژ می کند.

این یک شارژر کوچک برای پاوربانک 2 پورت است ، بنابراین شما می توانید آن را تقریباً در هر کجا ببرید اما وزن آن چیزی است که باعث می شود بزرگتر از آنچه در واقع است به نظر برسد.

اگر می خواهید نسخه سریع شارژ این پاور بانک: PowerCore + 13400

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت توان خروجی به دلیل رتبه بندی خوب تبدیل در واقع بسیار مناسب است ، اگرچه ممکن است تبدیل هر شخص بسته به نوع دستگاهی که شارژ می کنید متفاوت باشد و اگر همزمان 1 یا دستگاه را شارژ کنید ، متفاوت باشد.

گزارش این آگهی

حداکثر خروجی با تنها 3.0A ضعیف است ، بنابراین اگر چیزی مانند 1 رایانه لوحی و تلفن هوشمند را شارژ می کنید ، تبلت به آرامی شارژ می شود.

طرح:

این یک پاور بانک شگفت آور کوچک است و برای یک شارژر درگاه 13000mAh 2 ، از اندازه کوچک آن استقبال می کنیم. وزن آن چیزی است که می تواند باعث شود بزرگتر از حد واقعی باشد.

گزارش این آگهی

تجربه کاربری با شروع خودکار شارژ هنگام اتصال یک دستگاه و خاموش کردن شارژ در هنگام اتصال هیچ چیز ، بسیار آسان است.

ساختن:

ساخت بدنی قوی است و می تواند در نظر گرفته شود که یک بانک قدرت ناهموار است زیرا در اثر برخورد و دمای شدید آزمایش شده است.

گزارش این آگهی

قابلیت اطمینان:

پاوربانک به اندازه کافی قابل اعتماد است که برای تمام نیازهای شارژ شما مورد استفاده قرار گیرد. سرعت شارژ می تواند از داشتن برخی از کارها با داشتن خروجی حداکثر بالاتر استفاده کند اما می دانیم که Anker سعی در چه کارهایی انجام داده است و چگونه می تواند تلفن های سازگار Quick Charge را با سرعت بیشتری شارژ کند.

گزارش این آگهی

پاوربانک هایی که دارای توان مشابه و قابلیت شارژ مشابه هستند

مشخصات شارژر قابل حمل Anker PowerCore 13000:

ظرفیت: تبلیغ شده: ظرفیت خروجی 13،000mAh: 10،500mAh
خروجی:
گزارش این آگهی

هر دو پورت دارای توان 5V / 3.0A هستند

حداکثر خروجی: 3.0A

ورودی: 5V / 2.0A از طریق ورودی Micro-USB
شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان نقطه ای
اندازه: 3.8 x 3.2 x 0.9 اینچ
وزن: 11.2 اونس
نتیجه:
PowerCore 13000 دقیقاً آن چیزی که انتظار داشتیم نیست ، به خصوص با خروجی 3.0A ، ما به چیزی مانند 4.8A برای یک Max Output امیدوار بودیم اما شارژ 3.0A از طریق یک درگاه واحد می تواند برای بعضی از دستگاه ها بسیار مفید باشد.

این شگفت آور قابل حمل است و برای آنچه قادر است ، شارژر بسیار خوب است که بتواند در آن کار کند

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

پاوربانک Anker PowerCore 13000

پاوربانکهای 2 پورت قادر به ارائه بیش از فقط یک پاوربانک 1 پورت هستند. این به این معنا نیست که شارژرهای قابل حمل فقط با یک درگاه واحد قادر به تجربه شارژ عالی نیستند. این درست است که وقتی یک شارژر 2 درگاه شارژر دارد ، به این معنی است که آماده ارائه هرچه بیشتر کاربر است.

نه تنها با قابلیت شارژ 2 دستگاه در همان زمان ، بلکه به معنای آن است که جنبه های دیگر مانند ظرفیت توان ، سرعت شارژ و فناوری از یک شارژر 1 پورت نیز بیشتر است.

این شارژر قابل حمل Anker PowerCore 13،000mAh است و نباید در مورد PowerCore + 13،400 اشتباه بگیرید. بیایید نگاهی بیندازیم که این شارژر بسیار مشابه چه چیزی را ارائه می دهد و آیا واقعاً ارزش دریافت آن را دارد؛ در این بررسی شارژر هاربر.

پاوربانک EasyAcc 15،000mAh با 3 پورت
قدرت
ظرفیت توان
ظرفیت اولیه اولیه این شارژر 13000 میلی آمپر ساعت است و در واقع از نرخ تبدیل بسیار خوبی در حدود 93٪ برخوردار است اما نرخ تبدیل آن همه به استفاده شما از شارژر بستگی دارد.

گزارش این آگهی

در کنار زمانها ، می توانید تلفن های هوشمند مانند گلکسی S6 و آیفون 6s را شارژ کنید ، نرخ تبدیل ممکن است پایین تر از 93٪ باشد.

با این گفته ، اگر پاوربانک با نرخ تبدیل 93٪ عمل کند ، می توانید از ظرفیت پایین تر 12000 میلی آمپر ساعت انتظار داشته باشید.

با این حال ، ما مسیر بدبینانه را در پیش خواهیم گرفت ، زیرا آنکر در استفاده از سلول های باتری پاناسونیک ذکر نمی کند و فرض می کنیم که با کنترل دما و مدیریت شارژ آن بسیار خوب عمل می کند.

در نتیجه ، احتمالاً حدود 10،500 میلی آمپر ساعت است.

به روز رسانی! این پاور بانک در واقع از سلول های باتری پاناسونیک استفاده می کند.

از ظرفیت توان خروجی 10 هزار و 500 میلی آمپر ساعت هنوز انرژی زیادی وجود دارد که می تواند تلفن های هوشمند را حدود 4 بار یا بیشتر شارژ کند. در مورد تبلت ها ، خیلی خوب می توانید انتظار داشته باشید که برخی از تبلت ها از ظرفیت کامل آنها استفاده کنند ، اما فقط در صورت استفاده از کل ظرفیت.

این امر به این دلیل است که وقتی دستگاه دیگری به پاوربانک متصل هستید ، آن را از ظرفیت توان خارج کرده و از آمپ جریان بیشتری استفاده می شود ، که در نهایت به ظرفیت توان خروجی کمتری منجر می شود.

البته ، این فقط تخمین ها هستند و ظرفیت Output به خوبی می تواند 93٪ آنکر باشد و امیدواریم که با هر دور شارژ اینگونه باشد.
ظرفیت خروجی: هر دو پورت دارای توان 5V / 3.0A حداکثر خروجی: 3.0A
این جایی است که قابلیت های قدرت این پاور بانک به نوعی ضعیف است. 2 پورت شارژ خروجی در این شارژر وجود دارد ، بنابراین خوب است. هر دو پورت قادر به ارسال حداکثر خروجی 5V / 3.0A هستند اما در همان زمان ، حداکثر خروجی کل پاوربانک 3.0A است.

گزارش این آگهی

این بدان معناست که اگر می خواهید یک تبلت را با حداکثر سرعت آن 2.4 آمپر شارژ کنید ، می توانید ، اما اگر می خواهید همزمان یک تلفن هوشمند را شارژ کنید ، در این صورت پاوربانک 3 آمپر خروجی را بین پورت ها تقسیم می کند.

این امر باعث می شود که هر دو درگاه احتمالاً 1.5A از آن خارج شوند و تبلت بسیار کندتر از آنچه تصور می شود شارژ شود.

اکثر بانک های قدرت با 2 درگاه شارژ حداقل دارای حداکثر خروجی 3.4A یا 4.8A مانند سایر پاور بانک های Anker Anker PowerCore 20100 هستند.

Anker PowerCore 13000 با چند خطا قدرتمند است
با این گفته ، این به این معنی نیست که شارژ کاملاً بد است. هنوز هم می توانید از بالاترین میزان شارژ حداکثر استاندارد 2.4 آمپر عبور کرده و به محدوده 3 آمپر فشار بیاورید.

گزارش این آگهی

این سرعت شارژ به ویژه برای تلفن های هوشمند Quick Charge بسیار مفید است زیرا آنها قادر به شارژ در نزدیکی حداکثر سرعت شارژ خود هستند.

با این حال ، بسیار مهم است بدانید که این پاوربانک شارژ سریع ندارد؛ 5V / 3.0A سرعت شارژ سریع نیست اما نزدیک است و قادر است تلفن های هوشمند سریع شارژ را سریعتر از 5V / 2.4A شارژ کند.

Max Output واقعاً تنها جنبه ناامید کننده است زیرا اگر شما 2 دستگاه را با نیاز Amperage High شارژ می کنید ، پاوربانک قادر نخواهد بود کار خوبی را در تأمین برق کافی برای هر دو دستگاه انجام دهد.

عکس -2

شارژ ورودی: 5V / 2.0A
سرعت شارژ با میزان شارژ ورودی 2 آمپر خوب است و اگر از یک شارژر دیواری 2 آمپر با پاوربانک استفاده می کنید ، می توانید مدت زمان شارژ 5/5-6 ساعت را انتظار داشته باشید.

اگرچه انتظار داشتیم سرعت شارژ سریعتر 2.4 آمپر باشد زیرا خروجی فاقد آن است و 2.4A ورودی می توانست آن را به خوبی بازخرید کند.

طرح
اندازه و وزن
عکس -3

این یک شارژر واقعا جمع و جور است و از ظرفیت توان و 2 ویژگی درگاه آن شگفت زده می شود.

طول آن 3.8 اینچ ، عرض آن 3.2 اینچ و ضخامت 0.9 اینچ است. وزن آن 11.2 اونس است. بنابراین این یک شارژر کوچک است اما وزن جایی است که شارژر قابل حمل از حمل و نقل کمتری نسبت به نظر می رسد.

البته ، شما می توانید این پاوربانک را با یک دست حمل کنید و در صورت امکان ، می توانید آن را در یک جیب به اندازه کافی بزرگ قرار دهید. اگرچه بهتر است آن را کنار بگذارید و از آن استفاده کنید ، به خصوص اگر همزمان 2 دستگاه را شارژ می کنید.

اجزای عملکردی
عکس-1

اجزای عملکردی در همان منطقه کلی قرار دارند. 2 پورت USB Output و پورت ورودی Micro-USB در یک صفحه جانبی قرار دارند. دکمه پاور در قسمت طولانی پاور بانک قرار دارد و در بالای شارژر 4 نشانگر ظرفیت توان LED قرار دارد.

PowerCore 13،000 همانند سایر پاور بانک ها از Anker و بسیاری از شارژر های قابل حمل دیگر موجود در بازار کار می کند. این بدان معنی است که وقتی دستگاهی به شارژر وصل نشده باشد ، شارژ به طور خودکار شروع می شود و در صورت وجود دستگاه های متصل به پاور بانک ، شارژ خاموش می شود.

به طور کلی ، تعامل محدود کاربر باعث می شود شارژر از آن راحت تر استفاده کند و متوجه می شوید که برای بررسی ظرفیت توان پاوربانک ، از دکمه پاور استفاده می کنید.

Aukey 16،000mAh Power Bank با شارژ سریع

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

شارژر همراه TROND Bolt 

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت برق برای گوشی های هوشمند بسیار مناسب است و شارژ شدن تبلت ها با توان کامل آن می تواند از پاوربانک چیز زیادی ببرد. بهتر است یک یا دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید زیرا حداکثر خروجی 3.4A در صورت شارژ 3 دستگاه به طور همزمان سرعت شارژ بسیار کند را نشان می دهد.

طرح:

این یک پاور بانک کاملاً کوچک است که از نظر وزن کمی سنگین است. با این گفته ، هنوز هم می تواند به هر جایی که می خواهید با آن بروید.

ساختن:

اگرچه پاوربانک از پلاستیک ساخته شده است ، اما هنوز هم دارای کیفیت ساخت محکمی است که باعث می شود شارژر قابل حمل در برابر افت نور در مقابل زمین مقاومت کند. همچنین ، هنگامی که شما به طور همزمان 3 دستگاه را شارژ می کنید ، زیاد گرم نمی شود.

قابلیت اطمینان:

این یک پاور بانک قابل اعتماد در بیشتر قسمت ها به دلیل قدرت و قابلیت طراحی است. اما می تواند بعضی از کارها را بهتر انجام دهد.

مشخصات بانک قدرت TROND پیچ 12،500 میلی آمپر ساعت:
ظرفیت: تبلیغات: 12،500mAh ظرفیت خروجی: 9،250mAh
خروجی:
هر درگاه USB: 5V / 2.4A

حداکثر خروجی: 3.5A

ورودی: 5V / 2.0A از طریق ورودی Micro-USB
شاخص های قدرت LED: 4 نشانگر قدرت LED LED آبی
اندازه: 5.6 2. 2.4 0. 0.9 اینچ
وزن: 10.4 اونس
نتیجه:
پاوربانک TROND Bolt با عدم داشتن یک خروجی حداکثر کافی برای شارژ 3 دستگاه در همان زمان ، دارای خطای خود است. هنوز هم یک بانک قدرت شسته و رفته است که با 3 پورت USB خود تجربه شارژ بسیار خوبی را تجربه می کند ، فقط در بیشتر مواقعی که می خواهید شارژ 1 یا 2 دستگاه را به یکباره انجام دهید تا بهترین تجربه را داشته باشید.

ظرفیت برق برای گوشی های هوشمند
در مرحله اول ، تلفن های هوشمند شماره یک دستگاهی هستند که می خواهید این پاوربانک را شارژ کنید ، زیرا تلفن های هوشمند کم ظرفیت مانند آیفون 7 با ظرفیت 1،960 میلی آمپر ساعت قادر به شارژ کامل تمام توان خود در حدود 4.5 برابر هستند. آیفون 7 دقیقاً از توان کم برخوردار نیست اما از ظرفیتی کاملاً پایین تر از تلفن های هوشمند با ظرفیت بسیار بالاتر مانند Galaxy S8 برخوردار است. تلفن هوشمند گلکسی S8 دارای ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعت است و این بدان معنی است که تنها 3 بار قادر به شارژ کامل توان خود است.

هر اسمارت فون که دارید ، این پاوربانک TROND Bolt شما را با چند شارژ کامل برای گوشی شما پوشش داده است.

ظرفیت قرص
ظرفیت برق برای شارژ تبلت نیز کافی است. با این گفته ، مهم است بدانید که اگر تصمیم به شارژ کردن رایانه لوحی با این پاوربانک دارید ، می خواهید یک تکه خوب را از ظرفیت برق خارج کنید و ظرفیت کافی را برای شارژ تلفن هوشمند در اختیار شما بگذارید. فقط یک یا دوبار.

شارژ شدن تبلت های Mini مانند iPad Mini 2 یا iPad Mini 4 بدین معنی است که می توانید آنها را تنها با یک بار شارژ کنید و پاوربانک قدرت بسیار زیادی برای استفاده دارد. با این حال ، شارژ یک تبلت به اندازه کامل مانند iPad Air 2 با ظرفیت 74040 میلی آمپر ساعت قدرت بسیار کمی را به همراه خواهد داشت. بنابراین تصمیم می گیرد که چقدر می خواهید رایانه لوحی خود را شارژ کنید ، تصمیم بگیرید.

بنابراین برای استفاده بیشتر از پاوربانک TROND ، بهتر است تلفن های هوشمند را شارژ کنید و تبلت ها را در صورت نیاز به آن شارژ کنید و آنها را به طور کامل شارژ نکنید ، بلکه فقط به اندازه کافی انرژی مورد نیاز در رایانه لوحی را دارید.

شارژ خروجی:
پاوربانک TROND دارای 3 درگاه USB است و هر کدام از این 3 پورت USB قادر به سرعت شارژ 5V / 2.4A و حداکثر خروجی پاوربانک 3.5A است.

شارژ 3 دستگاه به طور هم زمان
در نتیجه ، شارژ سه دستگاه به طور هم زمان با حداکثر رسیدن به خروجی 3.5A در هر یک از درگاه های خروجی سرعت شارژ 5V / 1.1A حاصل می شود و این سرعت شارژ بسیار کندی برای اکثر تلفن های هوشمند و تبلت های مدرن است. زیرا اکثر دستگاه ها قادر به شارژ سریعتر از فقط یک آمپر هستند.

شارژ 2 دستگاه به طور هم زمان
شارژ دو دستگاه به طور هم زمان با خروجی 3.5A به دست می آید در هر دو پورت سرعت شارژ 5V / 1.75A حاصل می شود و این بسیار بهتر از سرعت شارژ 5V / 1.1A است که درگاه ها می دهد. اگر یک بار سه دستگاه را شارژ کردید. سپس اگر می خواهید بهترین شارژ شارژر این پاوربانک را داشته باشید ، باید یک بار دستگاه را شارژ کنید.

بهتر است یک بار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید زیرا پاوربانک قادر است از آنگاه سرعت شارژ 5V / 2.4A را از پورت USB خود خارج کند. سرعت شارژ 5V / 2.4A حداکثر سرعت شارژ استاندارد است که قادر است اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها را در نزدیکی یا حداکثر سرعت شارژ آنها شارژ کند. رایانه های لوحی مانند iPad دارای حداکثر سرعت شارژ 2.4 آمپر هستند ، بنابراین بهتر است در صورت تمایل سریع شارژ آنها را به تنهایی انجام دهید.

با تمام آنچه گفته شد ، مهم است بدانید که این پاوربانک دارای قابلیت شارژ سریع نیست ، بنابراین دستگاه های سازگار با Quick Charge قادر به شارژ کردن در حداکثر سرعت شارژ خود نیستند.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

پاوربانک TROND Bolt

پاور بانک ها می توانند از ظرفیت های بالایی برخوردار باشند و می توانند چندین بار دستگاه ها را شارژ کنند و بخشی از آنها واقعاً تعجب آور نیست. هنگامی که یک پاوربانک از ظرفیت توان بالایی برخوردار است ، بسیاری از مؤلفه های دیگر که همراه آن هستند و این استفاده از بسیاری از درگاه های USB است ، بنابراین شما می توانید تعداد زیادی دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. یکی از قسمت های اصلی که به طور قطع به بروزرسانی احتیاج دارد سرعت شارژ شدن پورت ها در هنگام داشتن پاوربانک از قدرت زیاد است زیرا اگر دارای چندین درگاه USB باشد در این صورت هر پورت باید سرعت شارژ سریع را ارائه دهد. متأسفانه در مورد بیشتر بانکهای برق موجود در بازار اینگونه نیست.

این پاوربانک TROND Bolt 12،500mAh است که دارای ظرفیت متوسطی است که قبل از قرار گرفتن در پاوربانک با ظرفیت بالا ، مناسب است. این دستگاه از 3 پورت USB استفاده می کند و در مورد ظرفیتی از این دست بسیار غیر معمول است. بیایید نگاهی بیندازیم که آیا این پاور بانک دارای قدرت پنهانی در زیر کاپوت خود است.

EasyAcc 2 Gen. 15،000mAh Power Bank
قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت این پاوربانک TROND Bolt برابر با 12،500 میلی آمپر ساعت است و با استفاده از توان تبدیل شده ، قدرت آن در نوسان است. دلیل نوسان نرخ تبدیل بسته به نحوه استفاده از پاوربانک این است که دارای 3 پورت USB و حداکثر خروجی پاوربانک 3.4A است. بنابراین استفاده از هر 3 پورت پاوربانک به طور همزمان با استفاده از حداکثر خروجی ، نرخ تبدیل ضعیف تری خواهد داشت.

در این حالت ، ما فقط تصور می کنیم که شما می خواهید از دو پورت به طور همزمان استفاده کنید و نیمی از حداکثر خروجی به طور همزمان استفاده می شود.

3.7 12 12،500 = 46،250 / 5 = 9،250
بنابراین اگر با استفاده از دو پورت USB به طور متوسط ​​از پاوربانک استفاده می کنید ، می توانید به خروجی 9،250mAh از ظرفیت توان خود بروید که در واقع قادر به استفاده از آن هستید. این یک ظرفیت قدرت خروجی واقعا خوب پس از تبدیل آن است زیرا می خواهید انواع مختلف دستگاه های مختلف را برای حداکثر توان شارژ کنید.

گزارش این آگهی

ظرفیت برق برای گوشی های هوشمند
در مرحله اول ، تلفن های هوشمند شماره یک دستگاهی هستند که می خواهید این پاوربانک را شارژ کنید ، زیرا تلفن های هوشمند کم ظرفیت مانند آیفون 7 با ظرفیت 1،960 میلی آمپر ساعت قادر به شارژ کامل تمام توان خود در حدود 4.5 برابر هستند. آیفون 7 دقیقاً از توان کم برخوردار نیست اما از ظرفیتی کاملاً پایین تر از تلفن های هوشمند با ظرفیت بسیار بالاتر مانند Galaxy S8 برخوردار است. تلفن هوشمند گلکسی S8 دارای ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعت است و این بدان معنی است که تنها 3 بار قادر به شارژ کامل توان خود است.

هر اسمارت فون که دارید ، این پاوربانک TROND Bolt شما را با چند شارژ کامل برای گوشی شما پوشش داده است.

ظرفیت قرص
ظرفیت برق برای شارژ تبلت نیز کافی است. با این گفته ، مهم است بدانید که اگر تصمیم به شارژ کردن رایانه لوحی با این پاوربانک دارید ، می خواهید یک تکه خوب را از ظرفیت برق خارج کنید و ظرفیت کافی را برای شارژ تلفن هوشمند در اختیار شما بگذارید. فقط یک یا دو بار.

شارژ شدن تبلت های Mini مانند iPad Mini 2 یا iPad Mini 4 بدین معنی است که می توانید آنها را تنها با یک بار شارژ کنید و پاوربانک قدرت بسیار زیادی برای استفاده دارد. با این حال ، شارژ یک تبلت به اندازه کامل مانند iPad Air 2 با ظرفیت 74040 میلی آمپر ساعت قدرت بسیار کمی را به همراه خواهد داشت. بنابراین تصمیم می گیرد که چقدر می خواهید رایانه لوحی خود را شارژ کنید ، تصمیم گیری می کند.

بنابراین برای استفاده بیشتر از پاوربانک TROND ، بهتر است تلفن های هوشمند را شارژ کنید و در صورت نیاز به رایانه لوحی آن را شارژ کنید و با تمام توان آنها را شارژ نکنید ، بلکه فقط به اندازه کافی انرژی مورد نیاز با رایانه لوحی را دارید.

شارژ خروجی:
پاوربانک TROND دارای 3 درگاه USB است و هر کدام از این 3 پورت USB قادر به سرعت شارژ 5V / 2.4A و حداکثر خروجی پاوربانک 3.5A است.

گزارش این آگهی

شارژ 3 دستگاه به طور هم زمان
در نتیجه ، شارژ سه دستگاه به طور هم زمان با حداکثر رسیدن به خروجی 3.5A در هر یک از درگاه های خروجی سرعت شارژ 5V / 1.1A حاصل می شود و این سرعت شارژ بسیار کندی برای اکثر تلفن های هوشمند و تبلت های مدرن است. زیرا اکثر دستگاه ها قادر به شارژ سریعتر از فقط یک آمپر هستند.

شارژ 2 دستگاه به طور هم زمان
شارژ دو دستگاه به طور هم زمان با خروجی 3.5A به دست می آید در هر دو پورت سرعت شارژ 5V / 1.75A حاصل می شود و این بسیار بهتر از سرعت شارژ 5V / 1.1A است که درگاه ها می دهد. اگر یک بار سه دستگاه را شارژ کردید. سپس اگر می خواهید بهترین شارژ شارژر این پاوربانک را داشته باشید ، باید یک بار دستگاه را شارژ کنید.

بهتر است یک بار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید زیرا پاوربانک قادر است از آنگاه سرعت شارژ 5V / 2.4A را از پورت USB خود خارج کند. سرعت شارژ 5V / 2.4A حداکثر سرعت شارژ استاندارد است که قادر است اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها را در نزدیکی یا حداکثر سرعت شارژ آنها شارژ کند. رایانه های لوحی مانند iPad دارای حداکثر سرعت شارژ 2.4 آمپر هستند بنابراین بهتر است در صورت تمایل سریع شارژ آنها را به تنهایی انجام دهید

طرح
اندازه و وزن:
این پاور بانک TROND به دلیل ظرفیت توان خود ، بسیار کوچک و سبک است.

دارای طول 5.6 اینچ ، عرض 2.4 اینچ و ضخامت 0.9 اینچ است. وزن شارژر 10.4 اونس است. بنابراین این پاور بانک قادر است با شما به هر کجا و هرجایی برود و احتمالاً می تواند در جیب جا بگیرد. نگه داشتن شارژر در یک دست نیز ممکن است ، با این حال ، پاوربانک با وزن خود بسیار سنگین است به طوری که بخشی از آن به آنچه که شخص در مورد وزن فکر می کند بستگی دارد. از آنجا که این پاور بانک TROND تقریباً یک پوند وزن دارد.

اجزای عملکردی:
تمام بخش های عملکردی پاور بانک در یک منطقه کلی قرار دارند ، فقط این است که آنها در طرف های مختلف قرار دارند.

در سمت طولانی پاوربانک جایی است که 3 درگاه خروجی USB وجود دارد ، در سمت کوتاه جایی است که پورت ورودی Micro-USB و چراغ قوه وجود دارد. در بالای پاوربانک جایی است که یک دکمه پاور و 4 نشانگر ظرفیت توان آبی LED وجود دارد.

شارژ شدن اتوماتیک هنگامی که یک پاور بانک در دستگاه متصل می شوید و شارژ می شود هنگامی که دستگاه های شما به برق کامل متصل می شوند یا اگر چیزی به پاور بانک وصل نشده باشد ، متوقف می شوند. با این گفته دکمه پاور عملکردی را نگه می دارد که با روشن کردن چراغ قوه با دوبار زدن دکمه می توانید چراغ قوه را روشن کنید و چراغ قوه را با ضربه زدن دوباره به آن خاموش کنید.

ساختن
ساختار و مواد:
کل پاور بانک از پلاستیک ساخته شده است و دارای 3 قطعه است که آن را کامل می کند. که قطعات بالا و پایین و محور پاور بانک است. از کیفیت ساخت محکم برخوردار است که قادر است قطره های سبک را به زمین بخورد و هر روز مورد استفاده قرار گیرد.

فنی:
سپس در قسمت فناوری ، پاوربانک دارای ویژگی های فناوری ایمنی است که قادر به نگه داشتن شارژ پایدار و ایمن برای شما و دستگاه های شما هستند. حتی وقتی که شما به طور همزمان 3 دستگاه را شارژ می کنید ، پاوربانک قادر است اکثر اوقات سرد یا حداقل گرم شود.

قابلیت اطمینان
این پاوربانک TROND بولت 12،500 میلی آمپر ساعتی با آن بسیار زیاد پیش می رود و در اکثر موارد ، کار بزرگی را برای اعتماد به نفس خود انجام می دهد. با این حال ، به نوع شگفت انگیز قابلیت شارژ نمی رسد.

این دستگاه دارای 3 درگاه USB است ، بنابراین می توانید 3 دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، با این حال شارژ 3 دستگاه به طور هم زمان با این پاور بانک بهترین کار نیست زیرا دستگاه هایی که شما شارژ می کنید به آرامی شارژ می شوند. منطقی تر می شد که فقط پاوربانک را فقط با 2 پورت USB نصب کنید تا کاربران تجربه شارژ بهتری داشته باشند.

به غیر از این ، پاوربانک کار بزرگی را در ارائه تجربه شارژ قابل حمل و گرد کاملاً گرد انجام می دهد.

پاوربانک آنگو 3-پورت 10،400mAh

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

شارژر قابل حمل خارجی RAVPower 

قابلیت اطمینان
این قابل اطمینان ترین شارژر است که می تواند روزانه مورد استفاده قرار گیرد و تحویل داده شود. اگر شما فقط از این تلفن همراه با تلفن هوشمند استفاده می کنید ، ظرفیت برق قادر به ماندگاری روزهای شما خواهد بود ، اما اگر از رایانه لوحی استفاده می کنید ، آماده استفاده از کل ظرفیت شوید.

هنگام شارژ کردن یک دستگاه واحد ، سرعت شارژ قابل اطمینان تر است زیرا هر دو پورت در هر زمان قادر به خروجی 2.4A هستند و حداکثر خروجی آن 3.4A است. بنابراین شارژ 2 دستگاه Amperage High قصد دارد سرعت شارژ را به نصف کاهش داده و به آرامی آن دو دستگاه را شارژ کنند.

اندازه آن به اندازه کافی قابل اعتماد است اما انتظار ندارید که به اندازه PowerCore + Mini یا Jackery Air 6 رایگان باشد.

پاوربانک Aukey 10،000mAh با دو پورت

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت برق به دلیل سرعت تبدیل "خوب" کوتاه است اما با این وجود ، شما هنوز هم می توانید تلفن های هوشمند را چند بار شارژ کنید اما تمام ظرفیت شارژ یک رایانه لوحی را با یک ظرفیت کامل یا کامل کامل به شما می دهد.


گزارش این آگهی

سرعت شارژ ممکن است به دلیل خروجی حداکثر 3.4A حداکثر نیاز به اولویت بندی داشته باشد ، اما هر دو پورت دارای 2.4A هستند.

طرح:

این یک شارژر با اندازه بسیار معمولی است که در 8 اونس تا حدودی سنگین است اما می توانید آن را در دست خود نگه دارید یا آن را در یک جیب پشتی بزرگ قرار دهید. با استفاده از آن آسان است که بتوانید به طور خودکار شارژ را شروع کرده و به طور خودکار خاموش شوید.


گزارش این آگهی

ساختن:

این ساختمان از پلاستیک مقاوم در برابر آتش ساخته شده و ساخت خوبی دارد. در داخل مجموعه ای از فناوری ایمنی وجود دارد و در صورت گرم شدن همه چیز ، پاوربانک توانایی خاموش کردن خود را دارد و این امر می تواند مانع از گسترش باتری های لیتیوم پلیمر شود.


گزارش این آگهی

قابلیت اطمینان:

این شارژر قابل اعتماد از هر لحاظ است ، اما می تواند با قابلیتهای قدرتمندتر خود و ایجاد کیفیت در حوزه فناوری ، قابلیت اطمینان بیشتری داشته باشد. با این حال ، اگر چنین کاری را انجام دهد ، دیگر نمی تواند خودش باشد.


گزارش این آگهی

بانکهای قدرت بیشتر در همان محدوده ظرفیت توان

مشخصات باتری خارجی RAVPower 12،000mAh:
ظرفیت: تبلیغ شده: ظرفیت خروجی 12،000mAh: 9،000mAh
خروجی:

گزارش این آگهی

هر دو پورت دارای توان 5V / 2.4A هستند

حداکثر پورت: 3.4A

ورودی: 5V / 2.0A از طریق ورودی Micro-USB
شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان نقطه ای
اندازه: 5.1 2.2 2.2 x 0.9 اینچ
وزن: 8.5 اونس
نتیجه:
هرگز نباید به پاوربانک سطح متوسط ​​نگاه کرد زیرا آنها در واقع یک Pokemon هستند که در نیمه راه تکامل یافته اند و فقط یک قدم بیشتر وجود دارد که باید قبل از دستیابی به پتانسیل حداکثر خود به آن بپردازد.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

شارژر قابل حمل خارجی RAVPower 12،000mAh

بانکهای قدرت در سطح متوسط ​​شارژرهایی هستند که در حاشیه قرار گرفتن بانکهای قدرت کوچک و بزرگ قرار دارند.

این نوع شارژرهای قابل حمل بسیار عالی هستند اگر بخواهید فراتر از یک ظرفیت نیرویی که یک روز در شما دوام می آورد بروید اما هنوز هم قادر به حمل واقعی بسیار خوبی هستید تا بتوانید آن را در خود نگه دارید.

ما این نوع شارژرها را Hybrids می دانیم زیرا آنها می توانند یک تجربه شارژ خوب را تحویل بگیرند اما چیز خاصی نیست که بخواهید از آن بدگویی کنید.

این پاوربانک 12000mAh RAVPower است و در لبه عظمت قرار دارد ، بگذارید ببینیم آیا در این بررسی از پاوربانک شارژر هاربر فراتر رفته است.

TROND Bolt 12،500mAh Power Bank
ظرفیت توان
ظرفیت اولیه این پاوربانک RAVPower 12،000mAh است و از سلولهای باتری لیتیوم پلیمر استفاده می کند که دارای درجه تبدیل بسیار بدی هستند.
با این حال ، اگر شما فقط از یک درگاه شارژ تنها استفاده می کنید ، با تبدیل آن بسیار خوب است زیرا هرچه از پورت های بیشتری استفاده می کنید ، نرخ تبدیل بدتر خواهد شد و از ظرفیت خروجی نیز کمتر خواهید بود.

اگر از یک درگاه واحد استفاده می کنید ، سرعت شارژ قادر به انجام 2.4 آمپر است و اگر از هر دو درگاه شارژ استفاده می کنید ، حداکثر خروجی 3.4A است.

با این حال ، ما فرض خواهیم کرد که بیشتر افراد برای شارژ تلفن هوشمند از هر دو پورت استفاده می کنند و در این حالت ، یک تلفن هوشمند 1 آمپر را در هر پورت می گیرد. تبدیل آن چندان بد نخواهد بود و ظرفیت برق را به حدود 9000 میلی آمپر ساعت کاهش می دهد.

حتی با ظرفیت خروجی پایین ، می توان بارها و بارها تلفن های هوشمند را شارژ کرد و ما 4 بار یا بیشتر به دنبال آن هستیم. برای رایانه های لوحی ، این پاوربانک نیز در آنجا بسیار خوب عمل می کند ، اما تنها در صورتی که از تمام ظرفیت نیرو استفاده می کنید.

وصل کردن یک آی پد برای شارژ کردن کامل یا حداقل نزدیک به آن باید با اتصال فقط یک iPad انجام شود زیرا اتصال دستگاه دیگر باعث می شود که از همان منبع قدرت خارج شود و نرخ تبدیل کوتاهتر شود.
شارژ خروجی: هر دو پورت از 5V / 2.4A حداکثر پورت: 3.4A
منظور از این که این پاوربانک "واسطه" است ، شارژ کردن سرعت ، اگرچه به این معنی نیست که بگوییم بد نیست. در واقع بسیار خوب است اما می تواند بهتر باشد.
قابلیت شارژ سریع با هر دو پورت آن
هر دو پورت قادر به Outputting 2.4 آمپر هستند که حداکثر سرعت شارژ استاندارد آنهاست. بنابراین اگر فقط یک دستگاه یا حتی دو دستگاه را شارژ می کنید ، مهم نیست که کدام پورت را به دستگاه خود وصل کنید زیرا آنها قادر به همان سرعت شارژ هستند.

با این حال ، حداکثر خروجی پاوربانک 3.4A است ، به این معنی که شما باید دستگاه هایی را که می خواهید سریعترین شارژ را در اولویت خود داشته باشید.

اگر iPad را به پاوربانک وصل کنید ، آن را با حداکثر سرعت آن 2.4A شارژ می کنید ، بنابراین اگر یک تلفن هوشمند را وصل کنید ، تنها در 1 آمپر شارژ می شود زیرا درپوش 3.4A خروجی رسیده است. مشکلی پیش می آید که یک تلفن هوشمند سریعتر از فقط 1 آمپر شارژ شود و شما می توانید با شارژ کردن آن با دستگاه دیگری مانند رایانه لوحی ، سرعت شارژ را محدود کنید.

اگر در حال شارژ 2 تلفن هوشمند هستید ، این مسئله باید مشکل ایجاد کند اما با سرعت شارژ این پاوربانک سازش وجود دارد اما برای بانکهای قدرت مانند PowerCore 20100 و Aukey 16،000mAh این مشکل نیست زیرا ظرفیت های بالاتری دارند و در نهایت قابلیت های بیشتر با حداکثر خروجی 4.8A.

در صورت اتصال دستگاههای آمپر بالاتر با دستگاه های آمپر واسطه ای ، مشکلی در شارژ شدن وجود دارد.
شارژ ورودی: 5V / 2.0A
پاوربانک RAVPower 12،000mAh از طریق پورت ورودی 2 آمپر میکرو USB شارژ می شود و اگر از یک شارژر دیواری 2 آمپر برای شارژ مجدد آن استفاده می کنید ، می توانید حدود 4 تا 4 ساعت شارژ انتظار داشته باشید. اگر از یک شارژر دیواری 1 آمپر استفاده می کنید نمی توانید از سرعت شارژ شکایت کنید زیرا این کار زمان دو برابر خواهد شد.

به بررسی شارژرهای دیواری ما نگاهی بیندازید تا بدانید که شارژرهای دیواری به بهترین وجه سریعترین پاور بانک شما را شارژ می کنند.

پاور بانک مشابه
طرح
اندازه و وزن
اندازه شارژر RAVPower به اندازه وزن مشکل خاصی ندارد.
طول آن 5.1 اینچ ، دارای عرض 2.2 اینچ و ضخامت 0.9 اینچ است. بنابراین این یک شارژر قابل حمل قابل کنترل است که می تواند به راحتی در دستان خود نگه داشته شود اما وزن 8.5 اونس از آنجایی که نیمی از پاوربانک است ممکن است مشکلی ایجاد کند.

ما حتی می توانیم بگوییم که این هزینه می تواند به یک جیب پشتی برسد که به اندازه کافی بزرگ باشد. به طور کلی ، قابل حمل است اما به راحتی در حمل آن با شما قابل حمل نیست ، بنابراین بهتر است آن را در یک کیف قرار دهید و در طولانی مدت آن را حمل کنید. اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنید ، می خواهید آن را تنظیم کنید.

اجزای عملکردی
قسمت های عملکردی شارژر در اصل در یک مکان قرار دارند که هر دو درگاه شارژ در یک طرف کوتاه قرار دارند ، پورت Micro-USB در قسمت طولانی شارژر قرار دارد و دکمه پاور در سمت بلند خلاف آن قرار دارد. همچنین در بالای شارژر 4 نشانگر ظرفیت توان LED وجود دارد.

شارژ کردن مانند بسیاری از بانکهای برق مدرن انجام می شود ، با اتصال خودکار دستگاه به شارژر و در صورت عدم وجود دستگاه های متصل به آن ، شارژ به طور خودکار شروع می شود. درنهایت ، دکمه پاور غیر از هدف صرفاً چک کردن ظرفیت نیرو ، استفاده نمی شود.

DULLA M50000 12،000mAh Power Bank
ساختن
ساختار و مواد
پاوربانک از پلاستیک ساخته شده است و RAVPower توضیح می دهد که این ماده مقاوم در برابر آتش UL94 V-0 است که قادر به مقاومت در برابر خطرات آتش سوزی است. شارژر فقط با دو قسمت بالا و پایین به دو قطعه جدا می شود و در کل عملکرد خوبی در کنار هم بودن دارد.
ما نگران بودیم که باتری های لیتیوم پلیمر ساختار بدنه پاور را متورم و پیچیده سازد اما در اینجا اینگونه نیست. این به احتمال زیاد به دلیل کیفیت ساخت RAVPower است.

فنی
این شارژر دارای فناوری ایمنی است که هر پاور بانک دیگری باید داشته باشد و در استفاده از آن نیز کار خوبی انجام می دهد. به غیر از استاندارد های کنترل بیش از حد ، شارژ محافظت ، و اتصال کوتاه مدار ، این پاور بانک قادر است هنگام استفاده بیش از حد از قدرت ، خود را خاموش کند.

این به این دلیل انجام می شود که اگر پاوربانک احساس کند که خیلی طولانی کار کرده است یا اگر بیش از حد گرم شود ، خود را خاموش می کند. این یک ویژگی عالی است زیرا با این کار می توانید از آسیب دیدن باتری های لیتیوم پلیمر جلوگیری کنید.

پاوربانک PowerAdd 5G 10،000mAh Power Bank

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

سایز پاوربانک جیبی Kinps 10،000mAh

پاور بانک ها نوعی پویای شارژ الکترونیکی هستند و دلیل آن قابل حمل بودن است.
آنها می توانند از ظرفیت برق متفاوتی برخوردار باشند ، تعداد پورت های USB مختلف و قابلیت هایی که در آنها وجود دارد مانند داشتن کابل داخلی یا داشتن یک پاوربانک سخت Rugged ، همه می توانند شیوه کار خود را تغییر دهند.

با این حال ، برخی از بهترین بانکهای قدرت در بازار هستند که طبیعی هستند.

این پاوربانک Kinps 10،000mAh دارای برخی از معمول ترین جنبه هایی است که یک شارژر قابل حمل می تواند داشته باشد و این همان چیزی است که آن را بسیار خوب می کند.

خوب ، این معمول نیست زیرا دارای بخش هایی از آن است که باعث می شود آن را نسبت به برخی دیگر از پاور بانک های موجود در بازار بهتر کند.
قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت توان این پاوربانک Kinps در حد متوسط ​​10000 میلی آمپر ساعت است و نرخ تبدیل پاوربانک نیز کاملاً متوسط ​​است.

اگرچه تبدیل ظرفیت نیرو بستگی به نحوه استفاده خود از پاور بانک دارد. دلیل این امر به این دلیل است که دو درگاه USB دارد و Max Output از پاوربانک بسیار زیاد است.

به همین دلیل ، برای این بررسی ، فرض می کنیم که بیشتر وقت فقط از یک پورت USB استفاده می کنید و اگر اینگونه باشد ، در این صورت می خواهید از یک ظرفیت توان خروجی متوسط ​​استفاده کنید. که شما واقعاً قادر به استفاده هستید

3.7 10 10،000 = 37،000 / 5 = 7،400
خروجی ظرفیت توان 7،400 میلی آمپر ساعت که در واقع می توانید از دستگاه های خود استفاده کنید ، در واقع بسیار مناسب است و این پاور بانک را برای استفاده طولانی مدت میانه بسیار مفید می کند.

اگر دو دستگاه را با این پاوربانک شارژ می کنید ، کافی است 1500 میلی آمپر ساعت را کم کنید و اگر به طور همزمان دو دستگاه را شارژ می کنید ، 5،900 میلی آمپر ساعت مصرف خواهید کرد زیرا شارژر از انرژی بیشتری استفاده می کند.

با این گفته ، در هنگام شارژ تلفن های هوشمند 7،400 میلی آمپر ساعت بسیار مفید خواهد بود و این منظور از این پاوربانک است.

از آنجا که شما قادر به شارژ گلکسی S8 با قدرت عظیم 3000 میلی آمپری آن ، دو بار تا یک بار شارژ کامل هستید. آیفون 7 می تواند تقریباً 3.5 برابر با قدرت کامل شارژ شود و Google Pixel با این پاور بانک Kinps می تواند تقریباً 2.5 برابر قدرت داشته باشد.

این شارژر می تواند به راحتی چندین بار شارژ تلفن های هوشمند را به تمام توان خود برساند.

ظرفیت قرص
وقتی نوبت به شارژ تبلت ها می رسد ، این پاوربانک بسیار مفید است اما شما در صورت شارژ رایانه لوحی نمی خواهید همان بازه ای را بدست آورید.

به این دلیل است که این حتی تبلت های Mini مانند iPad Mini 2 یا iPad Mini 4 می توانند یک یا دو بار به تمام توان خود شارژ شوند و سپس پاوربانک تقریباً از قدرت خود خالی می شود.

این ظرفیت از قدرت بسیار خوبی در هنگام شارژ تلفن های هوشمند برخوردار است ، اما در مورد تبلت ها آنقدر زیاد نیست.

شارژ خروجی:
دو درگاه USB وجود دارد. سرعت شارژ و طراحی شارژ این پاوربانک بسیار عالی است. به این دلیل است که هر یک از درگاه USB سرعت شارژ 5V / 2.4A و حداکثر خروجی پاوربانک 3.5A است

سرعت شارژ 2.4A قادر است اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها مانند iPad را با حداکثر توان خود شارژ کند.

با این حال ، این پاوربانک از ویژگی های Quick Charge برخوردار نیست و بنابراین اگر شما دارای یک تلفن هوشمند سازگار با Quick Charge هستید ، این پاوربانک آن را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ نمی کند.

اگر از هر دو درگاه USB به طور همزمان استفاده می کنید و حداکثر خروجی 3.5A در حال دستیابی است ، سپس هر یک از درگاه ها دارای سرعت شارژ 5V / 1.75A هستند که بسیار خوب و بهتر از شارژ معمول است. طراحی یک درگاه USB با سرعت شارژ کندتر از دیگری.

شارژ ورودی:
سرعت شارژ این پاوربانک به اندازه سرعت خروجی بسیار مناسب است زیرا سرعت شارژ آن 5V / 2.4A است و تا زمانی که از شارژر دیواری USB 2.4 آمپری یا بالاتر استفاده می کنید ، این پاوربانک قادر به شارژ شدن است. تا تمام توانش در حدود 5 ساعت یا اندکی بیشتر از آن.

طرح
اندازه و وزن:
اندازه و وزن این پاوربانک با قابلیت های قدرت آن مطابقت دارد و این یک چیز بسیار خوب است زیرا به این معنی است که این شارژر می تواند با شما به هر جایی برود.

دارای طول 4.9 اینچ ، عرض 2.7 اینچ و ضخامت 0.5 اینچ است. وزن شارژر 7.4 اونس است.

بنابراین شما می توانید از این پاوربانک استفاده کنید و اساساً در همه جا وجود دارد و اگر بخواهید یک منبع تغذیه قابل حمل داشته باشید که بتواند طولانی مدت بماند و شارژ قدرتمندی را ارائه دهد بسیار مفید است.

اجزای عملکردی:
تمام قسمت های عملکردی این پاوربانک Kinps در یک طرف قرار دارند و شامل پورت ورودی Micro-USB ، دو پورت USB ، 4 نشانگر توان مصرفی LED آبی و یک دکمه پاور است.

شارژ شدن به طور خودکار شروع نمی شود و بنابراین برای شروع شارژ باید دکمه پاور را فشار دهید.

ساختن
ساختار و مواد:
پاوربانک از کیفیت ساخت کاملاً کاملی برخوردار است زیرا دارای پوسته آلومینیومی است و این امر را برای استفاده روزمره فوق العاده می کند.

فنی:
از طرف فنی ، پاوربانک نیز کار خوبی را انجام می دهد زیرا حتی اگر به محدوده آن فشار بیاورید ، پاوربانک گرم نمی شود و حتی پس از استفاده طولانی مدت نیز کار می کند.

قابلیت اطمینان
تنها غیرقابل اعتماد بودن این پاوربانک Kinps این است که از فناوری شارژ ویژه ای نظیر Quick Charge برخوردار نیست و این بدان معناست که آنهایی که دارای دستگاه های سازگار هستند قادر به شارژ تلفن های هوشمند خود با حداکثر سرعت شارژ نیستند.

برای همه چیز دیگر ، پاور بانک نسبت به آنچه در اختیار دارد بسیار خوب است.

دلیل این است که از ظرفیت خوبی برخوردار است که قادر است تلفن های هوشمند را چند بار شارژ کند و سرعت بسیار شارژ را شارژ کند. بهترین بخش این است که Max Output از پاوربانک بین دو پورت مشترک است.

  • رضا تنگستانی فرد