خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حتی اگر این درگاه فقط دارای یک درگاه شارژ باشد ، به این معنی نیست که فقط به آنچه می تواند ارائه دهد محدود شده است. پاور بانک شیائومی 10000 می
گزارش این آگهی

تنها دستگاهی که شما قصد شارژ شدن با این پاوربانک را دارید ، به احتمال زیاد می تواند در حداکثر سرعت شارژ آن شارژ شود. این امر به این دلیل است که شارژر قابل حمل Griffin قادر به خروجی 5V / 2.1A است. سرعت شارژ تقریباً نزدیک به حداکثر سرعت شارژ استاندارد 2.4 آمپر.پاور بانک شیائومی 10000 می

با این حال ، این پاوربانک قادر به شارژ تلفن های سازگار USB-C و Quick Charge با حداکثر سرعت شارژ خود نخواهد بود. در مورد تبلت هایی مانند iPad نیز چنین است ، اما Griffin نزدیک است زیرا حداکثر سرعت شارژ iPads ها 5V / 2.4A است و این 5V / 2.1A را ارائه می دهد.

اگر به دنبال یک پاوربانک به همان اندازه ناهموار هستید که ایمنی زیادی ارائه می دهد ، اما با گزینه های بیشتری برای شارژ کردن ، به شارژرهای قابل حمل EasyAcc Rugged یا RAVPower Rugged نگاهی بیندازید.پاور بانک شیائومی 10000 می
شارژ ورودی:

نرخ شارژ تقریباً استاندارد است زیرا قادر به شارژ آن در 5V / 2.0A است ، تا زمانی که از یک شارژر دیواری 2 آمپر یا بالاتر استفاده می کنید ، پاوربانک قادر خواهد بود ظرف 6 تا 7 ساعت شارژ شود.

پاوربانک ناهموار  EasyAcc 20،000mAh پاور بانک شیائومی 10000 می
طرح
اندازه و وزن:

وزن شارژر قابل حمل حتی با توجه به ظرفیت توان آن و کیفیت ساخت ناهموار ، بسیار سنگین نیست و به همین دلیل به همین دلیل قابل حمل است.
گزارش این آگهی

دارای طول 4.9 اینچ ، پهنای آن در حدود 3 اینچ و ضخامت 1 اینچ است. همانطور که قبلاً گفتیم ، این نیز سبک است زیرا وزن آن فقط 8.4 اونس است. نیم پوند است اما در مقایسه با پاور بانک هایی که به همین روش ساخته می شوند ، در واقع سبک وزن است. پاور بانک شیائومی 10000 می
اجزای عملکردی:

بسیاری از قطعات کاربردی پنهان و بسیار خوب در زیر توری ضد آب و گرد و غبار محافظت می شوند. در زیر فلپ قرار گرفته است که درگاه شارژ USB Output ، پورت ورودی Micro-USB و چراغ قوه LED را پیدا خواهید کرد.

دکمه پاور روی بدنه بیرونی شارژر قابل حمل و همچنین یک دهانه کوچک برای نشان دادن 4 نشانگر قدرت LED LED است.
گزارش این آگهی

شارژ شدن اتوماتیک هنگامی که یک دستگاه را به پاوربانک وصل می کنید ، شروع می شود و دکمه پاور با عملکرد اصلی صرفاً چک کردن ظرفیت نیرو ، باقی می ماند.

حتی اگر پاوربانک جمع و جور و استفاده آسان باشد ، یکی از مزاحم ترین چیزها در مورد بانک های قدرت ناهموار این است که آنها یک بازوی قفل ندارند ، بنابراین نمی توانید آن را روی Carabiner بچسبانید و آن را روی کوله پشتی بگذارید.پاور بانک شیائومی 10000 می
ساختن
ساختار و مواد:

این بخشی است که این پاوربانک بیشترین تفکر را دارد زیرا از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.
گزارش این آگهی

این امر به این دلیل است که کل پاور بانک در مواد لاستیکی ضخیم و همچنین آرماتورهای داخلی پوشانده شده است. هنگامی که پورت های شارژ پوشانده می شوند ، پاوربانک دارای رتبه محصور IP66 می باشد.

محفظه IP66 به معنای مقاومت در برابر آبهای قدرتمند و همچنین گرد و غبار است.پاور بانک شیائومی 10000 plm09zm کیفیت ساخت قوی به آن اجازه می دهد تا قطره های 6 فوت کاملاً ایمن باشد. این نوع پاور بانک است که برای هر شرایطی چه برای استفاده روزمره و چه برای مسافرت های پیاده روی در اعماق بیابان ، ایده آل است. پاور بانک شیائومی 10000 می

انرژی تاریک Poseidon 10،000mAh Bank Bank
فنی:

حتی اگر گریفین اظهار نکرده است که فناوریهای ایمنی دقیقاً از چه نیروگاههای Survivor استفاده می کنند ، دارای گواهینامه RoHS و CE هستند و معمولاً شناسه های مشخصی هستند که پاوربانک باید از نوعی فناوری ایمنی استفاده کند.پاور بانک شیائومی 10000 می

همچنین ، اگر به هر دلیلی پاوربانک گریفین Survivor کار متوقف شود ، می توانید آن را به آنها بازگردانید ، و آنها آن را تعمیر یا جایگزین می کنند.پاور بانک شیائومی 10000 می
قابلیت اطمینان

این واقعیت که گریفین اظهار داشت که این پاوربانک که قرار است برای زندگی دوام داشته باشد ، در حال حاضر قابلیت اطمینان خود را در سنگ به وجود آورده است. پاوربانک ظرفیت توان بسیار بالایی را ارائه می دهد ، و حتی اگر شما فقط می توانید 1 دستگاه را همزمان شارژ کنید ، سرعت شارژ بسیار سریع است و هر دستگاهی را که شارژ می کنید با سرعت قابل توجهی شارژ می کند.پاور بانک شیائومی 10000 می

با این حال ، دلیل اصلی برای خرید این شارژر قابل حمل این است که این یک بانک قدرت سخت است. می تواند ریزش بسیار بالایی داشته باشد و پس از پوشاندن فلپ درگاه های شارژ ، در برابر آب مقاومت کند. این را نمی توان در مورد بیش از حد بسیاری از پاور بانک های استاندارد گفت زیرا بیشتر آنها پاور بانک شیائومی 10000 میدر این سطح ساخته نشده اند.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

بررسی: گریفین Survivor 10،050mAh بانک قدرت ناهموار

Griffin Survivor 10،050mAh Rugged Power Bank
تا زمانی که ما به بیشترین میزان احتیاج نداشته باشیم ، تصور نمی شود که بانکهای قدرتمند و ناهموار قادر به مقاومت در برابر قطرات و آب باشند. این بدان معنی است که ما فقط وقتی که آنها در معرض خطر واقعی قرار بگیریم ، به لوازم الکترونیکی خود اهمیت می دهیم.
گزارش این آگهی

این بیشتر به این دلیل است که ما همیشه فکر می کنیم خوب هستند ، اما افسوس که ممکن است و در هر زمان ممکن برای بهترین های ما اتفاق بیفتد.

به همین دلیل ممکن است مهم باشد که چند دلار دیگر را هم پوچ کنید ، بنابراین انتظار دارید که چنین رویدادی غیرمنتظره که منجر به آسیب دیدن شارژر قابل حمل شما شود ، شود و دوباره ممکن است آسیب نبیند. تا زمانی که شما یک پاور بانک دارید که به اندازه کافی سخت است که بتوانید آن لحظات غیر منتظره را بگذرانید.

این نیروگاه های قدرت Griffin Survivor است که اجازه می دهیم ببینیم منظور ما از مقاومت در برابر لحظات "غیر منتظره" چیست و زندگی برای دیدن یک روز دیگر ، هر روز چیست.

بانک قدرت ناهموار RAVPower 105050mAh
قدرت
ظرفیت توان:

هدف اکثر پاوربانک های ناهموار این است که از قدرت کافی کافی برخوردار باشد که چند روز طول بکشد و دلیل این است که این نوع شارژر های قابل حمل بهتر است به مناطقی منتقل شوند که احتمالاً مدت مدیدی در آن خواهید ماند. برای مواردی مانند پیاده روی و کمپینگ.
گزارش این آگهی

در این حالت ، پاوربانک گریفین Survivor دارای ظرفیت توان 105050mAh است. این دستگاه از سلول های باتری Panasonic استفاده نمی کند ، بلکه فقط از یک خروجی شارژ تنها استفاده می کند ، بنابراین شما در هر زمان فقط یک دستگاه واحد را شارژ خواهید کرد. با این گفته ، شارژر قابل حمل در بیشتر مواقع به طور متوسط ​​ظرفیت توان خروجی 8000 میلی آمپر ساعت را دارد.

این ظرفیت توان خروجی 8000 میلی آمپر ساعت است که به شما امکان می دهد بارها و بارها بیشتر تلفن های هوشمند را شارژ کنید.

این در مورد شارژ آیفون ها صادق است ، حتی با بزرگترها مانند آیفون 6s پلاس قادر به شارژ کامل 3 برابر آنها هستید. اگر قصد شارژ تبلت ها را دارید ، بهتر است با مینی ها بروید ، زیرا گریفین می تواند فقط یک بار iPad Air 2 را به ظرفیت کامل خود شارژ کند.

در بیشتر موارد ، اگر قصد دارید دستگاه هایی را شارژ کنید که دارای ظرفیت باتری مشابه گوشی های هوشمند باشند ، این پاوربانک به شما خدمت می کند و ماندگاری بیشتری دارد.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

قیمت پاوربانک جیبی 2019

پاوربانک جیبی انرجایزر 2019:
استفاده از درگاه اتومبیل 12V در اصل استانداردی است که در مورد نیروگاه های قابل حمل پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 قرار دارد زیرا می توانید آن را با وسایل دستی مانند پمپ فشار تایر استفاده کنید و از این طریق ، در صورت نیاز نیستید که خطر سوختن فیوز را در اتومبیل خود داشته باشید. قرار بود از پریز برق 12 ولت استفاده کنید. یا اگر می خواستید ، می توانید پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 یک شارژر اتومبیل را به carport 12Volt وصل کنید و درگاه USB اضافی برای شارژ از آن داشته باشید.


گزارش این آگهی

دو پریز برق:


دلیل اصلی به دست آوردن این نیروگاه قابل حمل Suaoki G500 استفاده از آن از دو پریز برق است و این در واقع برای هر نیروگاهی که قصد دریافت آن را دارید صادق است. آنچه در این مورد حتی بهتر می شود این است که دو پریز برق 3 پره ای وجود دارد و به طور قطع تعداد وسایلی که می توانید با استفاده از این نیروگاه استفاده کنید باز می شود.

تولید برق ترکیبی از دو پریز برق 300 وات است ، بنابراین پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 شما مجبور نیستید فقط برای لوازم بسیار کوچک تنظیم کنید ، اما در عین حال ، شما نمی توانید لوازم بسیار بزرگی را برق دهید. دریافتیم که استفاده از شارژر لپ تاپ با یک پریز برق و یک لامپ با پریز برق دیگر بهترین راه های استفاده از نیروگاه است.

شارژ ورودی:


در مجموع سه راه برای شارژ مجدد این نیروگاه پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 وجود دارد:

آداپتور برق - ایستگاه برق از یک شارژر آداپتور برق متناوب برخوردار است که می توانید با استفاده از درگاه ورودی DC برای شارژ مجدد از آن استفاده کنید و دارای نرخ شارژ 14-40 ولت است. این شاید مطمئن ترین و سریعترین راه برای شارژ مجدد نیروگاه باشد

آداپتور اتومبیل DC - آداپتور اتومبیل DC به شما پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 اجازه می دهد تا آداپتور را به درگاه اتومبیل 12 ولت در داخل اتومبیل خود وصل کنید و در حالی که رانندگی می کنید ، نیروگاه را شارژ کنید. این قطعاً راهی خوب برای شارژ مجدد آن در حالی که در حال حرکت هستید.

شارژ مجدد خورشیدی - این نیروگاه مجهز به کابل شارژ خورشیدی MC4 Solar است که می توانید از آن برای اتصال به نیروگاه استفاده کنید و از انتهای دیگر برای اتصال به پنل خورشیدی استفاده کنید. حداکثر ورودی از پنل خورشیدی باید 150 وات باشد و در واقع Suaoki دارای پانل خورشیدی 150W خود است که می توانید برای پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 شارژ مجدد آن استفاده کنید.


پاوربانک جیبی انرجایزر 2019

طرح
اندازه و وزن:


درست مانند تمام نیروگاه ها ، این یکی نیز بسیار بزرگ و سنگین است و در واقع برای استفاده روزمره نیست. مطمئنا ، شما می توانید آن را به هر کجا که می خواهید ببرید اما نمی خواهید مدت طولانی آن را نگه دارید.


گزارش این آگهی

این نیروگاه دارای ارتفاع 8.3 اینچ ، عرض 11 اینچ و ضخامت 7.5 اینچ است. پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 وزن نیروگاه 22 پوند است. بنابراین ، بله ، به هیچ وجه یک شارژر قابل حمل سبک وزن نیست ، اما نکته خوب این است که شما می توانید آن را در هر کجا که می خواهید قرار دهید و با در نظر گرفتن قابلیت های قدرت آن فضای زیادی را نخواهد گرفت.

اجزای عملکردی:
تمام قسمت های عملکردی این نیروگاه فقط در یک طرف قرار دارند.

در جلو ، نیروگاه به معنای واقعی کلمه جایی است که شما همه چیز را پیدا خواهید کرد و بخش پایانی نیروگاه تمام خروجی ها را دارد. قسمت بالای ایستگاه برق جایی است که چند دکمه ، نمایشگر LCD و پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 درگاه ورودی برای شارژ مجدد آن وجود دارد.

در کل سه دکمه وجود دارد:

دکمه پاور - شما باید حدود 3 ثانیه دکمه پاور را پایین نگه دارید و سپس نیروگاه روشن شود.

دکمه پریز برق | دکمه پورت DC - همچنین دو دکمه جداگانه برای روشن کردن پریز برق و درگاه DC وجود دارد. هنگامی که دکمه پاور را برای هر یک از این خروجی ها فشار می دهید ، دکمه پاور پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 دارای چراغ LED LED است که نشان می دهد روشن شده است.

صفحه نمایش ال سی دی

صفحه نمایش LCD در این نیروگاه در مجموع چهار چیز را نشان می دهد:

باقیمانده ظرفیت باتری - ظرفیت توان نشان داده شده به پنج بخش پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 می رسد و درصد نشان داده نمی شود. بنابراین اساساً می توانید هر یک از پنج بخش باتری را٪ 20 از توان باقیمانده در نظر بگیرید.

در سمت راست ، سه مقدار Wattage وجود دارد. اولین مقدار watt را که برای شارژ مجدد آن به درون نیروگاه می رود نشان می دهد. دو تنظیم دیگر میزان وات حاصل از درگاه های DC و پریز برق را نشان پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 می دهد ، همچنین نشان می دهد که آنها خاموش یا خاموش هستند.

در راس نیروگاه جایی است که می توانید دسته ای را پیدا کنید که گرفتن نیروگاه قابل حمل را در هر مکانی با خود آسان تر می کند.

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت این نیروگاه کاملاً جامد به نظر می رسد و به همین دلیل است. از پلاستیک پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 بسیار زیادی استفاده می کند اما پلاستیک بسیار ضخیم است و به هیچ وجه قسمت های سست در این نیروگاه وجود ندارد. به نظر می رسد مانند یک نیروگاه قابل حمل و ناهموار ، اما در عین حال ، اینطور نیست و توصیه می کنیم که آن را روی کفپوش سخت نریزید.

فنی:
از نظر فنی ، این نیروگاه اگر به طور یکباره از بسیاری از خروجی ها استفاده کنید ، بسیار گرم می شود پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 و قطعاً این مورد در مورد استفاده از پریز برق در لوازم برق است.

قابلیت اطمینان
نیروگاه قابل حمل از قابلیت های مختلفی برخوردار است ، زیرا وجود دارد که از پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 ظرفیت قابل توجهی کمتری برخوردار هستند و گزینه های قدرت و شارژ بسیار کمتری دارند. این نیروگاه قابل حمل Suaoki G500 یکی از ظرفیت های بسیار زیادی است و با توان خود و قیمت های زیادی برای ارائه دارد

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

پاوربانک SUAOKI G500

مشخصات پاوربانک SUAOKI G500 

شارژرهای قابل حمل اکنون یکی از پر کاربردترین نوع شارژ الکترونیک در بازار است. شارژرهای دیواری USB هنوز پرکاربردترین لوازم الکترونیکی در حال شارژ هستند ، اما روشی که شارژرهای قابل حمل آنقدر به صورت تصاعدی رشد کرده اند ، به طور قطع نشان داده است که آنها یک روش ترجیح برای شارژ دستگاه های ما هستند زیرا لازم نیست که برای شارژ تلفن های هوشمند خود در یک مکان بمانیم. و قرص با این وجود فقط شارژ تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی با پاوربانک متوقف نمی شود ، اما اکنون تعداد کمی شارژر قابل حمل USB-C Power Delivery وجود دارد که ما را قادر می سازد در حالی که ما در حال حرکت هستیم ، لپ تاپ های سازگار با USB-C را شارژ کنیم.


گزارش این آگهی

با این حال ، چیزی است که فراتر از شارژرهای قابل حمل است و می تواند نیروگاه های قابل حمل باشد. ما می دانیم که بانکهای دارای ظرفیت بالا وجود دارد اما این نوع شارژرها از ظرفیت کاملاً گسترده ای برخوردار هستند ، و آنها همچنین از پریز برق و روش های دیگر شارژ و نیرو استفاده می کنند که بانک های عادی معمولاً ندارند.

در این حالت ، ما در اینجا این نیروگاه قابل حمل Suaoki G500 را بررسی می کنیم که دارای توان 500Wh است و از دو پریز برق استفاده می کند. این نیروگاه محبوبیت زیادی کسب کرده است و این بیشتر به این دلیل است که در Kickstarter شروع به کار کرد و به همین دلیل محصولی است که بسیاری از مردم می خواستند. بیایید ببینیم که آیا تا حد اعتیاد به مواد مخدره زندگی می کند یا نه.

قدرت
ظرفیت توان:
اول از همه ، ظرفیت زیادی در این نیروگاه Suaoki G500 قابل استفاده است و این به دلیل داشتن ظرفیت 500 Wh است. همچنین ، فقط در صورت احساس قدرت بیشتر با ظرفیت میلی آمپر ساعت ، یعنی حدود 140،000 میلی آمپر ساعت. این ظرفیت زیادی برای استفاده است و اساساً مانند هفت شارژر قابل حمل با ظرفیت 20،000 میلی آمپر ساعت است که در یک دستگاه بسته بندی شده اند. این گفته ، بگذارید ببینیم چه مقدار از آن را در واقع می توانید برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید.

3.7 140 140،000 = 518،000 / 5 = 103،600

به طور کلی ، شما واقعاً قادرید از حدود 103،000 میلی آمپر ساعت از آنچه این نیروگاه در اختیار دارد استفاده کنید و حتی اگر آن را کمی پایین تر از آنچه این نیروگاه با آن شروع می شود ، هنوز هم یک تن نیرو دارد که می توانید برای شارژ انواع مختلفی از آن استفاده کنید بارها و بارها دستگاه های قدرت کاملشان.

از آنجا که این نیروگاهها از سه درگاه شارژ استفاده می کنند ، از یک درگاه UBS-C و دو درگاه USB-A ، مطمئناً می توانید گوشی های هوشمند و تبلت ها را شارژ کنید. شارژ تلفن هوشمند با آن می تواند به حدود 30 شارژ کامل و بیشتر منجر شود ، اگر فرض کنیم که شما یک تلفن هوشمند را با باتری 3000 میلی آمپری ساعت شارژ می کنید ، مانند Galaxy S9 یا iPhone X که دارای یک باتری بسیار بزرگ است.

شارژ شدن رایانه های لوحی و لپ تاپ در چندین بار با قدرت کامل آنها در نیروگاه امکان پذیر است و اگر فرض کنیم دستگاه قابل حمل بزرگتر شما دارای باتری 8000 میلی آمپر ساعتی باشد ، می توانید حدود 12 شارژ کامل برای آن دسته از دستگاه ها دریافت کنید.


گزارش این آگهی

وقتی از پریز برق و ارتباط آن با ظرفیت توان استفاده می شود ، خب ، در مورد توان مصرفی و در مورد میزان وزنی که وسایل مورد استفاده خود را با پریز برق مصرف می کنید ، کمتر صحبت می شود. از آنجا که خروجی وات ترکیبی از دو پریز برق 300 وات است ، اگر از وسیله ای استفاده می کنید که از 300 وات استفاده می کند ، پس از آن نیروگاه 1 ساعت به طول می انجامد. با این حال ، اگر فقط یک وسیله 100W را نیرو می دهید ، می تواند تا 3 ساعت دوام آورد. این امر به هیچ وجه بد نیست ، تا زمانی که شما یک وسیله نقلیه در محدوده توان مناسب داشته باشید و انتظار نداشته باشید تمام روز از این نیروگاه قابل حمل استفاده کنید زیرا این واقعاً منظور از ایستگاه های برق قابل حمل نیست.

شارژ خروجی:
در کل چهار راه برای استفاده از این نیروگاه قابل حمل Suaoki G500 وجود دارد:

2 پریز برق
2 پورت USB-A | 1 درگاه USB-C
2 درگاه 12 ولت DC
بندر اتومبیل 1 12 ولت
پورت های شارژ USB:
بیایید ابتدا با سه درگاه شارژ شروع کنیم. درگاه برتر این بخش یک درگاه USB-C است و می توانید از آن درگاه با کابل شارژ USB-C تا USB-C برای شارژ تلفن های هوشمند ، تبلت ها و لپ تاپ های سازگار با USB-C استفاده کنید. گفته می شود که درگاه USB-C در این نیروگاه قابل حمل یک درگاه USB-C استاندارد با نرخ شارژ 5V / 3.0A (15W) است و از این رو قابلیت تحویل نیرو را ندارد. اگر قصد استفاده از درگاه USB-C را برای شارژ یک لپ تاپ USB-C دارید ، بنابراین توصیه می کنیم این کار را فقط با یک MacBook USB-C انجام دهید زیرا این در واقع تنها لپ تاپ است که پورت USB-C احتمالاً شارژ خواهد شد ، زیرا کاملاً وجود دارد. چند لپ تاپ Power Delivery موجود در بازار که به سرعت 30W یا بیشتر قدرت تحویل نیاز دارند.

سپس دو پورت USB-A وجود دارد و هر دو پورت USB-A در این نیروگاه از Quick Charge استفاده می کنند و ما متوجه شدیم که بسیار شگفت انگیز است زیرا معمولاً فقط یک درگاه Quick Charge وجود دارد که هنگام شارژ پورت ها استفاده می شود. در هر دستگاه قدرت یا شارژ. در نتیجه ، شما می توانید دو دستگاه سازگار Quick Charge را با حداکثر سرعت شارژ آنها با این نیروگاه شارژ کنید.

دو درگاه 12 ولت DC:
در این نیروگاه دو گلدان 12 ولت DC وجود دارد و در صورت داشتن کابل شارژ لپ تاپ که از اتصال DC به DC استفاده می کند یا اگر دستگاهی دارید که از طریق پورت DC می توان از آنها استفاده کرد ، در نهایت می توان از آنها استفاده کرد.

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

معرفی پاوربانک جیبی کلومن kp195

شارژ تأمین نیرو برای بسیاری از دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های هوشمند ، تبلت و لپ تاپ رایج تر می شود. دلیل این امر به این دلیل است که قادر به تأمین انرژی زیادی هستند ، قیمت پاوربانک جیبی کلومن kp195 بنابراین شما می توانید طیف گسترده ای از دستگاه ها را با همان شارژر مانند تلفن و لپ تاپ خود شارژ کنید ، زیرا این هدف اصلی شارژ PD است.


گزارش این آگهی

در این بررسی ، قصد داریم نگاهی به شارژر قابل حمل PowerCore Speed ​​20000 PD Anker بیندازیم. این پاوربانک جیبی کلومن kp195 که آیا شما به سایت ما تازه وارد هستید یا قبلاً اینجا بوده اید ، پس باید بدانید که Anker یک مارک تجاری است که شارژرهای قابل حمل با کیفیت عالی را ایجاد می کند. این شارژر PowerCroe Speed ​​20000 مطمئناً از نظر ظرفیت ، قدرت شارژ و فاکتور فرم نیز در ابتکار عمل نوآوری قرار دارد.

قدرت
ظرفیت توان:


بنابراین علی رغم نام شارژر ، این پاور بانک Anker از ظرفیت پاوربانک جیبی کلومن kp195 برق 20،100 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. دقیقاً مانند همه بانکهای برق موجود در بازار ، ظرفیت ذکر شده یک شارژر قابل حمل آن چیزی نیست که شما بتوانید از کل آن استفاده کنید. در حین شارژ تبدیل نیرو انجام می شود و بنابراین پاوربانک جیبی کلومن kp195 مقداری برق از بین می رود. از آنجا که Anker ولتاژ باتری مورد استفاده خود را ارائه نمی دهد ، بیشتر باتری های دارای پاور بانک 3.7 ولت هستند.


گزارش این آگهی

3.7 20 20،100 = 74،370 / 5 = 14،874

وقتی به ظرفیت خروجی رسید ، یعنی ظرفیتی که می توانید پاوربانک جیبی کلومن kp195 از آن استفاده کنید ، این شارژر قادر به تهیه حدود 15،000 میلی آمپر ساعت است. با این قدرت بسیار ، کارهای زیادی هنوز هم وجود دارد.

ظرفیت توان دستگاه های کوچک
با داشتن 15،000 میلی آمپر ساعت ، شما می توانید بیشتر پاوربانک جیبی کلومن kp195 گوشی های هوشمند موجود در بازار را با تمام توان خود در حدود سه تا چهار برابر شارژ کنید. فقط یادآوری می کنم که اکثر تلفن های این روزها با افزایش قدرت مصرفی از آنها ، باتری کاملاً بزرگی دارند و بنابراین استفاده از باتری های 3،000 میلی آمپری تا 4000 میلی آمپری رایج تر است. به عنوان مثال ، گلکسی نوت 10+ دارای باتری 4،300 میلی آمپر ساعتی است ، در حالی که سامسونگ پاوربانک جیبی کلومن kp195  گلکسی S10 + دارای باتری 4100 میلی آمپر ساعتی است.

حتی آیفون در حال حاضر دارای یک باتری بزرگ برای استانداردهای آیفون است ، در حالی که iPhone XS Max از باتری 3،174mAh استفاده می کند. استفاده از آیفون برای شارژ با این پاور بانک پاوربانک جیبی کلومن kp195 می تواند مفید باشد ، و بعداً در بخش شارژ خروجی به آن خواهیم رسید.

قدرت کافی برای دستگاه های بزرگتر ، بیش از حد
درمورد شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت و لپ تاپ ، این پاوربانک PowerCore 20000 PD چاه ها را نیز نمایشگاه می کند. البته ، هنگامی که نوبت به شارژ این وسایل بزرگتر می رسد ، شما باید پاوربانک جیبی کلومن kp195 حداقل با کمترین قدرت شارژ کامل خود را دریافت کنید.

اکثر باتری های مک بوک دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هستند و از آنجا که این پاوربانک قابلیت تحویل Power را دارد ، می توانید مک بوک را با آن شارژ کنید. با داشتن توان 6000 میلی آمپر ساعت می توانید حداقل یکبار مک بوک های USB-C را به قدرت کامل شارژ کنید ، و با کمی قدرت باقی مانده. این امر بیشتر به این بستگی دارد که آیا شما هنوز هم در حال شارژ شدن از لپ تاپ یا رایانه لوحی خود استفاده می کنید.


گزارش این آگهی

بررسی شارژر قابل حمل RAVPower 26800 USB-C را بخوانید
شارژ خروجی:


دو پورت خروجی در این پاوربانک وجود دارد. پاوربانک جیبی کلومن kp195 یکی پورت USB-C Power Delivery است که قسمت کانونی این پاوربانک Anker است. مورد دیگر پورت USB-A است که دارای شارژ استاندارد است.

پورت USB-C Power Delivery در این PowerCore Speed ​​20000 PD دارای سرعت شارژ 30W است. این فراتر از سرعت شارژ منظم برای شارژ تحویل نیرو در اکثر بانکهای برق است ، زیرا بسیاری قیمت پاوربانک جیبی کلومن kp195 از بانکهای قدرت با سرعت 18W PD با درگاه های USB-C شارژ می شوند.

این جایی است که شارژ تأمین انرژی از طریق شارژ بیشتر می شود ، زیرا قدرت شارژ بالاتر PD می تواند طیف گسترده تری از دستگاه های سازگار با USB-C PD را شارژ کند. در این حالت ، این گوشی هوشمند ، تبلت و لپ تاپ نیز خواهد بود.

تلفن های هوشمند سریع شارژ با PD


وقتی نوبت به شارژ سریع تلفن های هوشمند پاوربانک جیبی کلومن kp195 می رسد ، می توانید بیشتر تلفن Android را با درگاه USB-C در این پاوربانک شارژ کنید زیرا نرخ شارژ PD مورد نیاز 18W است. در تصویر بالا ، در حال حاضر یک شارژ Galaxy S8 و Google Pixel داریم. S8 با استفاده از درگاه PD سریع شارژ می شود و به نوعی ، پیکسل با استفاده از درگاه استاندارد USB-A که سرعت شارژ 10W دارد ، سریع شارژ می شود.

شارژ دستگاه های بزرگتر با درگاه PD

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

خرید ارزان پاوربانک روموس مدل horus

طرح
اندازه و وزن:

پاوربانک روموس 2019
اگر این اولین بار است که می خواهید کیس باتری را بدست پاوربانک روموس مدل horus آورید ، مهم است بدانید که مطمئناً مقداری وزن و حجم بیشتری را به S8 خود اضافه می کنید. دلیل پاوربانک روموس مدل horus این امر این است که یک باتری و برخی دیگر از لوازم الکترونیکی داخلی آن وجود دارد تا در واقع یک باتری باشد.


گزارش این آگهی

طول شارژر 6.2 اینچ ، عرض آن 2.9 اینچ است ، بنابراین پاوربانک روموس مدل horus بنابراین این ابعاد برای یک باتری نسبتاً عادی است. ضخامت اصلی ترین تفاوت است و دلیل آن این است پاوربانک روموس مدل horus که این باتری ضخامت 0.7 اینچ دارد و وقتی آن را درون جیب خود قرار می دهید بیشترین توجه را متوجه خواهید شد. با این حال ، با ضخامت بیشتر ، نگه داشتن S8 راحت تر در دست شماست.

اجزای عملکردی:


از طرف عملکردی ، اساساً مانند هر مورد باتری دیگر پاوربانک روموس مدل horus است. در قسمت پشت این دکمه جایی است که دکمه پاور را پیدا خواهید کرد و به جای داشتن چهار نشانگر پاوربانک روموس مدل horus توان مصرفی ، این کیس باتری از 6 نشانگر توان استفاده می کند و از شکل شش ضلعی آنها چیزی غیر معمول است.


گزارش این آگهی

برای شروع شارژ کافی است دکمه پاور را پایین نگه دارید و پاوربانک روموس مدل horus برای متوقف کردن شارژ نیز می توانید دکمه پاور را پایین نگه دارید. در پایین شارژر جایی است که یک جک هدفون وجود دارد و همچنان می توانید از هدفون با S8 خود استفاده کنید ، زیرا این مورد با یک تقویت کننده جک هدفون همراه است.


گزارش این آگهی

قابل توجه ترین مورد استفاده از این مورد این است که شما پاوربانک روموس مدل horus مجبور نیستید پرونده را برای همگام سازی S8 خود با رایانه متوقف کنید و حتی می توانید یک شارژر دیواری Quick Charge یا سایر شارژ سریع  پاوربانک روموس 2019 شارژ الکترونیکی را وصل کنید و سریع شارژ الکترونیکی خود را S8 کنید. مورد باتری و به آن شارژ اولویت گفته می شود.

ساختن
ساختار و مواد:
از لحاظ ساختاری ، این مورد باتری از محافظت خوبی برخوردار است اما کاملاً کامل نیست. پاوربانک روموس مدل horus کلیه قسمت پشتی گوشی بی خطر است اما در قسمت جلویی ، تنها قسمت های بلند شده قاب در قسمت انتهای بالا و پایین کیس قرار دارند. طرف واقعاً حاشیه ای ندارد و فقط این مورد نیست ، این در واقع در مورد اکثر موارد باتری برای S8 به دلیل صفحه خمیده صدق می کند.

فنی:
از نظر فنی ، مورد باتری به دلیل سرعت شارژ سریع کمی گرم می شود پاوربانک روموس مدل horus ، غیر از این ، داغ نمی شود.

قابلیت اطمینان
این مورد باتری به اندازه بسیاری از موارد دیگر باتری Galaxy S8 از ظرفیت توان پاوربانک روموس مدل horus بیشتری برخوردار است اما نکته جالب تر این است که دارای سرعت شارژ سریع تر برای S8 و سرعت شارژ سریع تر در برابر 15W برای مورد باتری است.

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت برق برای شارژ حداقل S8 تا یک بار کافی است و سرعت شارژ برای خروجی پاوربانک روموس مدل horus و ورودی سریعتر از سایر موارد باتری است.

طرح:

پرونده ضخیم است. شما در واقع می توانید سریع S8 خود را شارژ کنید بدون اینکه پرونده را خاموش کنید زیرا این ویژگی در اولویت شارژ قرار دارد.

ساختن:

شارژر از پشت محافظت بسیار خوبی دارد اما عدم وجود حاشیه های جانبی پاوربانک روموس مدل horus برافراشته باعث می شود تا محافظت جلو از آن سؤال برود.

قابلیت اطمینان:

این یک باتری بسیار قابل اعتماد در قسمت قدرت برای S8 است ،پاوربانک روموس مدل horus اما برای محافظت کامل ، بسیار خوب است.

مشخصات باتری CASESSARY Galaxy S8 4500mAh:
ظرفیت توان: 4،500mAh | ظرفیت خروجی: 3،300mAh
خروجی: 9V / 1.4A (12.6W)
ورودی:
ورودی USB-C: 9V / 1.67A (15W)

شاخص قدرت LED: شش شاخص قدرت
اندازه: 6.2 x 2.9 x 0.7 اینچ
وزن: 5.3 اونس
نتیجه:
باتری CASESSARY نسبت به سایر موارد باتری ، قدرت شارژ بیشتری را ارائه می دهد و ما از نوآوری سریع شارژ آنها قدردانی می کنیم ، اما در عین حال ، ما مطمئن می شویم که ابتدا تلفن های هوشمند خود را به صورت چهره فرو نریزیم.

باتری گلکسی S8 w. شارژ سریع سریع 3.0 ، شارژر محافظ CASESSary با شارژ اولویت + مدیریت انرژی دینامیکی ، بسته باتری خارجی قابل حمل 4500mAh برای سامسونگ Galaxy S8 5.8 اینچ (سیاه)
باتری گلکسی S8 w. شارژ سریع سریع 3.0 ، شارژر محافظ CASESSary با شارژ اولویت +  پاوربانک روموس مدل horus مدیریت انرژی دینامیکی ، بسته باتری خارجی قابل حمل 4500mAh برای سامسونگ Galaxy S8 5.8 اینچ (سیاه)
49.99 دلار
39.99 دلار در انبار
1 مورد جدید از 39.99 دلار
ارسال رایگان

 Amazon.com
از تاریخ 6 نوامبر 2019 ساعت 11:59 صبح
امکانات
Y Y ANYWHERE HARGAR STAY: فقط برای سامسونگ Galaxy S8 5.8 اینچ (با Galaxy S8 Plus سازگار نیست).پاوربانک روموس مدل horus مورد باتری 1 و تنها در جهان با شارژ سریع Qualcomm 3.0 3.0 ، با باتری طولانی مدت 4500mAh Li-Polymer (> 800 چرخه عمر) سازگار است. با تمام ویژگی های مورد نیاز شما در کمال ساخته شده است. متناسب با S8 Plus ، S8 Active OR S9 نباشید !!
T 【حفاظت کامل 360 درجه】: طراحی شده با حاشیه کاملاً بلند ، الگوی ضد لغزش ارگونومیک ، قاب کوسن و پوسته بیرونی ناهموار. محافظت برتر در برابر افتادگی ، ریزش شدید و خراش را ایجاد می کند. به علاوه یک سطح با کیفیت ممتاز با ویژگی های ضد لغزش و اثر انگشت.
★ 【اولویت با استفاده از انتقال + انتقال اطلاعات】: تلفن شما از اول شارژ دریافت می کند پاوربانک روموس مدل horus و سپس در کمتر از 2 ساعت دوباره شارژ مجدد پرونده را شروع می کنید. فناوری Plug-and-Play امکان هماهنگ سازی آسان داده ها را بدون نیاز به حذف پرونده فراهم می کند. پاوربانک روموس 2019
MAN MAN مدیریت پویا پویا】: از باتری تلفن با بهینه سازی سرعت شارژ در هنگام باتری محافظت کنید

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

پاوربانک گلکسی S8 4500 میلی آمپر

اکثر موارد باتری موجود در بازار از سرعت شارژ کندی برخوردار است و دلیل آن این است که منطقی است. دلیل این امر این است که موارد باتری در اصل شارژرهای قابل حمل است که به شکلی مورد برای تلفن هوشمندی است که برای آنها ساخته شده است و بنابراین اساساً مانند مینی پاور بانک هایی هستند که از تلفن هوشمند شما استفاده می کنند. داشتن فناوری شارژ سریع مانند شارژ سریع با وجود شارژرهای کوچک قابل حمل چیزی است که به هیچ وجه رایج نیست.


گزارش این آگهی

با این حال ، برای این مورد باتری Casessary Galaxy S8 ، همه تغییر می کند. حتی اگر سرعت شارژ از این مورد باتری نباشد سرعت سریع شارژ سرعت شارژ هنوز سریعتر از چیزی است که می توانید در اکثر موارد باتری S8 پیدا کنید ، برای شروع. بنابراین خواهیم دید که آیا نرخ شارژ سریعتر تنها بخش قدرتمند این مورد باتری Casessary است.

قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت این مورد باتری همان چیزی است که شما می توانید از سایر موارد باتری S8 انتظار داشته باشید و این بدان معناست که با ظرفیت 4،500 میلی آمپر ساعت شروع می شود. با این وجود ، مهم نیست که ظرفیت شروع یک شارژر قابل حمل یا یک باتری قابل حمل چقدر باشد ، این ظرفیتی نیست که واقعاً می خواهید دریافت کنید. به این دلیل است که در هنگام شارژ مقداری قدرت از بین می رود ، بنابراین بررسی می کنیم که چقدر واقعاً قادر به استفاده هستید.

3.7 4 4500 = 16،650 / 5 = 3،330

بنابراین ممکن است با خودتان فکر کنید که این مورد باتری خالی مطلق است زیرا واقعاً ظرفیت توان وعده آن را ندارد ، اما واقعاً این کار را انجام می دهد ، فقط این است که ظرفیت شارژ در هنگام شارژ کاهش می یابد. ظرفیت 3،300 میلی آمپر ساعت برای شارژ S8 در حقیقت مقدار خوبی است و دلیل آن این است که گلکسی S8 دارای باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند برای شارژ کامل در حدود یک بار شارژ شود.


گزارش این آگهی

البته اگر شما از S8 استفاده می کنید و همزمان با این کیس باتری آن را شارژ می کنید ، در حالی که از S8 استفاده می کنید ، شارژر مصرف شده را شارژ می کنید زیرا این تلفن هوشمندی است که انرژی کمی مصرف می کند. در همان زمان ، سرعت شارژ سریع همان چیزی است که این مورد باتری واقعاً در آن است ، بنابراین بیایید بیشتر به آن توجه کنیم.

شارژ خروجی:
نرخ شارژ بیشتر دسترسی به باتری مدرن برای تلفن های هوشمند فعلی ، نرخ شارژ 5V / 1.5A (7.5W) یا فقط کمی کمی بالاتر است. این مورد باتری CASESSary سرعت شارژ سریع تری برابر با 12.6W دارد و حتی اگر این سرعت سریع شارژ نباشد ، اما باز هم بالاتر از 5V / 2.0A (10W) و نزدیک تر به Quick Charge است و بنابراین می توانید S8 خود را شارژ کنید. با سرعت شارژ سریعتر

شارژ ورودی:
شارژ مجدد این مورد باتری حتی سریعتر از شارژ خروجی برای S8 شماست و می توانید باتری را از طریق درگاه USB-C شارژ کنید ، سرعت شارژ این کیس 5V / 3.0A (15W) است و به همین دلیل ما به شدت توصیه می کنید از شارژر دیواری شارژ سریع برای شارژ هرچه سریعتر این باتری استفاده کنید ، زیرا یک شارژر دیواری 2.4A قادر به شارژ مجدد آن با حداکثر توان نیست.

طرح
اندازه و وزن:


اگر این اولین بار است که می خواهید کیس باتری را بدست آورید ، مهم است بدانید که مطمئناً مقداری وزن و حجم بیشتری را به S8 خود اضافه می کنید. دلیل این امر این است که یک باتری و برخی دیگر از لوازم الکترونیکی داخلی آن وجود دارد تا در واقع یک باتری باشد.


گزارش این آگهی

طول شارژر 6.2 اینچ ، عرض آن 2.9 اینچ است ، بنابراین بنابراین این ابعاد برای یک باتری نسبتاً عادی است. ضخامت اصلی ترین تفاوت است و دلیل آن این است که این باتری ضخامت 0.7 اینچ دارد و وقتی آن را درون جیب خود قرار می دهید بیشترین توجه را متوجه خواهید شد. با این حال ، با ضخامت بزرگتر ، S8 راحت تر در دست شماست.

اجزای عملکردی:

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

فروش استثنایی پاوربانک هویت h535 زیر قیمت

تحویل برق RAVPower 10،000mAh USB-C و
پاوربانک سریع شارژ


این پاوربانک هویت h535 زیر قیمت شارژر قابل حمل RAVPower با ظرفیت توان خود در رده متوسط ​​قرار دارد ، به این دلیل که دارای توان 10000 میلی آمپر ساعت است. بنابراین می توانید حدود دو شارژ کامل برای آیفون 11 خود انتظار داشته باشید.


گزارش این آگهی پاوربانک هویت h535 زیر قیمت

قسمت های بهتر این پاوربانک شارژ و فرم پاوربانک هویت h535 زیر قیمت آن است. شارژر دو درگاه خروجی دارد. یکی پورت USB-A Quick Charge و دیگری پورت USB-C Power Delivery با سرعت شارژ 18 وات.

برای شارژ مجدد پاوربانک می توانید از یکی از دو درگاه ورودی استفاده کنید. اگر از شارژر دیواری USB-C Power Delivery برای شارژ مجدد آن استفاده می کنید ، درگاه تحویل برق USB-C با سرعت شارژ 18W وجود دارد. یا می توانید از درگاه ورودی Micro-USB برای شارژ مجدد پاوربانک استفاده کنید. گفته می شود ، پورت ورودی Micro-USB تنها نرخ شارژ 10W را دارد. پاوربانک هویت h535 زیر قیمت

این شارژر دارای طول 5.6 اینچ ، عرض 2.7 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. پاوربانک هویت h535 زیر قیمت گرفتن این پاوربانک در هر کجا که می خواهید بسیار آسان است.

بررسی برای RAVPower 10،000mAh 18W 18W Power Delivery Power Bank

مشخصات RAVPower 10،000mAh 18W Power
تحویل سریع پاوربانک:
ظرفیت توان پاوربانک هویت h535 زیر قیمت
اولیه: 10،000mAh

ظرفیت خروجی: 5،500mAh

خروجی:
پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

درگاه شارژ سریع USB-A: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

ورودی:
ورودی میکرو USB: 5V2A | 9V / 2A (18W)

ورودی USB-C: 5V3A | 9V / 2A (18W) پاوربانک هویت h535 زیر قیمت

شاخص برق LED: 4 نشانگر قدرت LED آبی
اندازه: 5.6 2. 2.7 0. 0.7 اینچ
وزن: 7.5 اونس

Anker PowerCore 20000 PD


با بازگشت به محدوده ظرفیت بالا پاوربانک هویت h535 زیر قیمت ، این شارژر قابل حمل PowerCore 20000 PD Anker است. پاوربانک هویت h535 زیر قیمت این شارژر از قدرت خوبی برخوردار است و با وجود نام آن ، پاور بانک دارای توان 20.100 میلی آمپر ساعت است. این قدرت بسیار زیاد می تواند با شارژ کردن آیفون 11 شما بسیار فراتر رود ، زیرا می توانید چهار پاوربانک هویت h535 زیر قیمت بار شارژ کامل دریافت کنید.


گزارش این آگهی

شارژ این PowerCore 20000 PD هم به دلیل پاوربانک هویت h535 زیر قیمت شارژ خروجی و هم برای شارژ شدن آن ، بسیار کم است. البته شارژ PD هنوز هم بسیار قدرتمند است.

درگاه تحویل برق USB-C و درگاه USB-A وجود دارد. پاوربانک هویت h535 زیر قیمت درگاه USB-C Delivery دارای سرعت شارژ 30 وات ، بسیار کمی بالاتر از 18W است که در حال حاضر می تواند آیفون را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند. به گفته شما ، با 30 ولت شارژ انرژی نیز می توانید از این پاوربانک برای شارژ یک لپ تاپ USB-C که در اختیار دارید پاوربانک هویت h535 زیر قیمت استفاده کنید. اگر این راهنما را می خوانید ، و کاربر آیفون هستید ، احتمال دارد این MacBook را صاحب شوید. پاوربانک هویت h535 زیر قیمت

پورت USB-A در این پاوربانک دارای خروجی 10W است ، بنابراین هیچ چیز خاصی در آنجا وجود ندارد ، اما شما هنوز هم می توانید از درگاه USB-C Power Delivery استفاده کنید و در حالی که هنوز از درگاه USB-A شارژ می شوید ، استفاده می کنید.

دلیل دیگر برای به دست آوردن این پاوربانک ، هنگام شارژ مجدد آن است. به طور خاص پاوربانک هویت h535 زیر قیمت ، نحوه تهیه پاوربانک با شارژر دیواری 30W PD است. می توانید از این شارژر دیواری برای شارژ مجدد پاوربانک با حداکثر سرعت شارژ آن درست در خارج از جعبه استفاده کنید.

همچنین ، می توانید از شارژر دیواری PD که همراه با پاور بانک است برای سریعتر شارژ پاوربانک هویت h535 زیر قیمت کردن آیفون 11 خود نیز استفاده کنید.

بررسی برای Anker PowerCore Speed ​​20000 PD را بخوانید

مشخصات Anker PowerCore Speed ​​20000 PD: پاوربانک هویت h535 زیر قیمت
ظرفیت توان
اولیه: 20،000mAh

ظرفیت خروجی: 15،000mAh

خروجی: پاوربانک هویت h535 زیر قیمت
درگاه تحویل برق USB-C: 5V = 3A | 9V = 2.6A | 15V = 1.6A (30W)

درگاه USB-A: 5V / 2.0A (10W)

ورودی: 5V = 3A | 9V = 3A | 15V = 2A | 20V = 1.5A
شاخص برق LED: 4 نشانگر قدرت LED آبی پاوربانک هویت h535 زیر قیمت
اندازه: 6.5 2. 2.4 0. 0.9 اینچ
وزن: 13 اونس

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

بهترین بانکهای برق برای آیفون 11 ، 11 Pro ، 11 Pro Max
توسط عثمان


با انتشار آیفون 11 ، 11 پرو و ​​11 پرو حداکثر ، یک چیز کاملاً واضح است و این سریع می تواند شارژ آی فون شما باشد در حالی که در حال حرکت هستید مهمتر از همیشه است.

این امر به این دلیل است که آیفون 11 دارای پردازنده جدید A13 Bionic است ، این سه گوشی دارای باتری های بزرگتر هستند و البته قسمت اصلی این آیفون ها ، دوربین ها ، دیدنی هستند. با داشتن آیفون 11 معمولی یک باتری 3،046mAh دریافت می کنید ، آیفون 11 پرو دارای باتری 3،190mAh و 11 Pro Max دارای 3،969mAh است. این نوع باتری های بزرگتر بیشتر در تلفن های هوشمند اندرویدی رایج بودند ، اما اینگونه نیست زیرا این تلفن ها اکنون از انرژی بیشتری استفاده می کنند و اکنون استفاده از باتری بزرگتر یک ضرورت است.

استفاده از یک شارژر Power Delivery برای آیفون 11 نیز ضروری است. اگر یک iPhone 11 Pro یا 11 Pro Max دریافت می کنید ، با تلفن خود یک شارژر دیواری تحویل 18W Power را دریافت خواهید کرد. اگر آیفون 11 می گیرید ، تلفن فقط با یک شارژر معمولی 5W همراه است.

نکته مهمتر این است که یک پاوربانک Power Delivery را برای iPhone 11 خود تهیه کنید. به این ترتیب ، شما می توانید آیفون خود را در حالی که در حال حرکت هستید سریع شارژ کنید ، و این چیزی است که ما در این راهنما می خواهیم آن را پوشش دهیم.

نکته ای که باید توجه داشته باشید ، هنگامی که نوبت به شارژ آیفون خود با درگاه USB-C PD می پردازد ، برای این کار باید از یک کابل USB-C به Lightning استفاده کنید. از آنجا که آیفون هنوز از پورت اختصاصی لایتنینگ اپل استفاده می کند ، و نه از درگاه USB-C.

Aquey 20،000mAh 18W USB-C منبع تغذیه قدرت
بانک با درگاه ورودی رعد و برق


این ترکیب جدید آیفون 11 دارای برخی از باتری های بزرگتر است ، بنابراین گرفتن پاوربانک با ظرفیت توان بالا معقول است. این امر به این دلیل است که شما می توانید تلفن خود را به چندین برابر قدرت شارژ کنید و بدون نیاز به شارژ کردن پاوربانک خود می توانید طولانی تر شوید.

این پاوربانک اوکی دارای ظرفیت برق 20،000 میلی آمپر ساعت است و این ظرفیت بسیار خوبی است که می توان از آن استفاده کرد زیرا آیفون 11 شما را به توان کامل خود در حدود چهار برابر شارژ می کند. اما ، این تنها درصورتی ممکن است که شما فقط با استفاده از این پاور بانک iPhone 11 خود را شارژ کنید.

برای شارژ دستگاه های شما دو پورت خروجی وجود دارد. یک درگاه USB-C Power Delivery تنها با سرعت شارژ 18W ، برای شارژ سریع آیفون شما مناسب است. درگاه دیگر یک درگاه Quick Charge 3.0 برای شارژ سریع تلفن های هوشمند اندرویدی است.

یکی دیگر از دلایل به دست آوردن این پاوربانک به غیر از ظرفیت بالای آن و شارژ منبع تغذیه ، روشهای شارژ مجدد آن است. با استفاده از درگاه USB-C ، درگاه ورودی Micro-USB یا درگاه ورودی Lightning می توانید این پاور بانک را شارژ کنید.

یک درگاه ورودی لایتنینگ با این پاوربانک وجود دارد که مناسب برای کاربران آیفون است زیرا احتمال بسیار زیاد وجود کابل لایتنینگ به USB-A وجود دارد که می توانید برای شارژ مجدد این پاوربانک استفاده کنید. بسیاری از پاور بانک ها پورت ورودی لایتنینگ ندارند و به همین دلیل بسیار با ارزش است.

بررسی برای پاوربانک Aukey 20،000mAh 18W با ورودی صاعقه را بخوانید

مشخصات بانک قدرت تحویل USB-C Aukey 20،000mAh 18W USB-C با شارژ سریع:
ظرفیت توان:
ظرفیت اولیه: 20،000mAh

ظرفیت خروجی: 15،000mAh

خروجی:
درگاه شارژ سریع: 5V-6.5V / 3A | 6.5V-9V / 2A | 9V-12V / 1.5A

پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A

ورودی:
میکرو USB: 5V / 2.0A

ورودی رعد و برق: 5V / 2A | 9V / 2A

ورودی USB-C: 5V / 3A | 9V / 2A

شاخص قدرت LED: چهار شاخص قدرت
حجم: 6.9 2. 2.7 x 0.9
وزن: 13.4 اونس

  • رضا تنگستانی فرد
  • ۰
  • ۰

Crave PLUS 10،000mAh باریک بانک قدرت آلومینیوم با شارژ سریع و نوع C
Crave PLUS 10،000mAh باریک بانک قدرت آلومینیوم با شارژ سریع و بررسی نوع C
9.6
POWER9.5 / 10 خرید ارزان پاوربانک هیسکا xp52
DESIGN10.0 / 10 خرید استثنایی پاوربانک هیسکا xp52
BUILD10.0 / 10
RELIABILITY9.0 / 10 پاوربانک هیسکا xp52
طرفداران
یک فاکتور شکل بسیار کوچک و باریک دارد که در اصل با یک تلفن هوشمند یکسان است
از درگاه شارژ سریع و یک درگاه USB-C بهره می برد
دارای دو درگاه ورودی است که یکی Micro-USB و دیگری پورت USB-C است
می توانید همزمان با شارژ مجدد این پاوربانک ، دو دستگاه را به طور هم زمان شارژ کنید
از آمازون خریداری کنید پاوربانک هیسکا xp52


پاور بانک ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند اما یکی از متداول ترین انواع شارژرهای قابل حمل آنهایی هستند که به شکل استوانه ای شکل هستند. این به این دلیل است که آن دسته از پاور بانک ها همچنین از باتری هایی به شکل استوانه ای استفاده می کنند و مزیت استفاده از آن دسته از باتری ها این است که ساخت آنها راحت تر است. با این حال ، نبردهای لیتیوم پلیمر که مسطح هستند ، در هنگام طراحی یک پاوربانک باریک مفیدترند و به همین دلیل است که این شارژر قابل حمل Crave Plus Aluminium بسیار مفید است.

این دستگاه مانند هر تلفن هوشمند در پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh بازار از ابعاد بسیار کوچک و فرم باریک بسیار برخوردار است و در عین حال از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال ، قدرت شارژ این پاور بانک بسیار قدرتمند است. بیایید ببینیم که آیا حقیقت این خیلی خوب است یا اینکه این پاور بانک 10،000 میلیونی ساعتی آن را دارد یا خیر. پاوربانک هیسکا xp52

قدرت
ظرفیت توان:
این پاوربانک Crave Plus از ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک هیسکا xp52 برخوردار است و وقتی فاکتور شکل بسیار باریک آن را در نظر می گیرید و اینکه این شارژر چگونه می تواند در جیب شما قرار بگیرد ، بسیار چشمگیر است. در عین حال ، این اکثراً در اکثر بانکهای قدرت 10،000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh و به ویژه هنگامی که پاوربانک هیسکا xp52 از نبردهای لیتیوم پلیمر استفاده می کنند ، این یک قانون است. البته ، ظرفیت اولیه آن چیزی نیست که شما در واقع می توانید از این شارژر استفاده کنید و دلیل آن این است که در جریان شارژ شدن ، توان مصرفی از طریق تبدیل از بین می رود. پاوربانک هیسکا xp52

بنابراین بیایید میانگین مقدار توان را که در واقع می توانید استفاده کنید محاسبه کنیم.

3.7 10 10،000 = 37،000 / 5 = 7400 پاوربانک هیسکا xp52

ظرفیت استاندارد
اگر دستگاههای سازگار با شارژ غیر سریع پاوربانک هیسکا xp52 را با این پاور بانک Crave شارژ می کنید ، می توانید در حدود 7000 میلی آمپر ساعت ظرفیت خروجی دریافت کنید. این بدان معناست پاوربانک هیسکا xp52 که شارژ آیفون 8 با ظرفیت 1821mAh باتری آن در صورت شارژ مجدد آیفون 8 در حدود 4 بار شارژ کامل خواهد بود. در حالی که شارژ آیفون X با ظرفیت بالا باتری 2،716mAh خود باعث 2.5 بار شارژ کامل خواهد شد.پاوربانک هیسکا xp52

دستگاههای Crave PLUS 10،000mAh باریک قدرت بانک پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh آلومینیوم با شارژ سریع و نوع C (ظرفیت خروجی = 7،000 میلی آمپر ساعت) ظرفیت تلفن Crave PLUS 10،000mAh باریک بانک قدرت آلومینیومی با شارژ سریع و نوع C پس از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

# شارژ کامل برای دستگاه
iPhone SE 7،000mAh 1،624mAh 5،376mAh پس از یک بار شارژ پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

4.3 هزینه های کامل
آیفون 6 7،000mAh 1،810mAh 5،190mAh پس از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

3.8 شارژ کامل
آیفون 6 پلاس 7،000mAh 2،915mAh 4،085mAh بیش از ظرفیت پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh پس از یک بار شارژ باقی مانده است

2.4 هزینه های کامل
آیفون 6s 7،000mAh 1،715mAh 5،285mAh پس از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

4.0 شارژ کامل
iPhone 6s Plus 7،000mAh 2،750mAh 4،250mAh بعد از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

2.5 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S6 7،000mAh 2،550mAh 4،450mAh پس از پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

2.7 هزینه کامل
سامسونگ Galaxy S6 Edge 7،000mAh 2،600mAh 4،400mAh پس از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

2.6 هزینه های کامل
Samsung Galaxy S7 7،000mAh 3،000mAh 4،000mAh بیش از ظرفیت پس از یک بار شارژ باقی مانده است

2.3 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S7 Edge 7،000mAh 3،600mAh 3،400mAh پس پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

1.9 هزینه کامل پاوربانک هیسکا xp52
Samsung Galaxy S8 + 7،000mAh 3500mAh 3500 میلی آمپر ساعت بعد از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

2 شارژ کامل خرید ارزان پاوربانک هیسکا xp52
ظرفیت شارژ سریع پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh
دلیلی که هنگام شارژ آن با این پاور بانک ، کمتر از یک تلفن هوشمند سازگار با Quick Charge دریافت خواهید کرد ، به این دلیل است که سرعت شارژ سریعتر باعث کاهش نرخ تبدیل می شود. بنابراین اگر یک Galaxy S8 را شارژ می کنید که با Quick Charge 2.0 سازگار است ، پس از آن در مورد ظرفیت خروجی حدود 6000mAh حاصل می شود. در نتیجه ، شما می توانید Galaxy S8 را با قدرت کامل حدود 2 بار شارژ کنید. پاوربانک هیسکا xp52

این واقعاً منفی نیست ، زیرا تمام پاور بانک هایی که از Quick Charge استفاده می کنند نرخ تبدیل بدتری دارند زیرا سریع شارژ سریعتر شارژ می شود. پاوربانک هیسکا xp52

قرص شارژ شدن با ظرفیت خروجی متوسط ​​7000 میلی آمپر ساعت پاوربانک Crave PLUS 10،000mAh با این شارژر قابل انجام است ، هک ، حتی می توانید یک لپ تاپ سازگار با USB-C را با این پاور بانک شارژ کنید زیرا این درگاه دارای پورت USB-C است. به گفته این ، قرار است تمام ظرفیت این پاوربانک را به کار گیرد تا دستگاه های بزرگتر مانند آن را با قدرت کامل بدست آورد.

  • رضا تنگستانی فرد