خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

  • ۰
  • ۰

پاور بانک EasyAcc 26،000 میلی آمپر ساعت

با داشتن یک چراغ قوه LED روشن و یک باتری عظیم 26000 میلی آمپر ساعت ، پاور بانک EasyAcc 26،000 برای مسافران و علاقه مندان به فضای باز بسیار عالی است. این پاوربانک چهار درگاه USB و دو ورودی Micro-USB (4A) را فراهم می کند که می توانند به طور همزمان کار کنند تا زمان شارژ را تا پنجاه درصد کاهش دهد. با استفاده از این پاور بانک می توانید حداکثر چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

easyacc-26000 با ظرفیت بالا و قدرت

از نظر فناوری ، پاوربانک EasyAcc پس مانده است. این مجهز به فناوری Fast Smart Charge است که یکی از انواع آن است. این فناوری بطور خودکار نوع دستگاه وصل شده را شناسایی کرده و سریعترین سرعت شارژ آن دستگاه را تا حداکثر 2.4A یا 4.8A از طریق 4 پورت ارائه می دهد.

پاوربانک EasyAcc 26،000 همچنین مجهز به یک سیستم محافظت از مدار یکپارچه هوشمند است که محافظت کامل از شما و دستگاه های شما را تضمین می کند. برای شارژ شدن کامل دستگاه تقریباً هشت ساعت زمان خواهد برد ، یعنی نیمی از زمان دریافت شده توسط Ravpower 26800 از طریق ورودی های استاندارد.
4. Anker PowerCore 20،100mAh

ممکن است باتری با بالاترین ظرفیت را نداشته باشد ، اما Anker PowerCore 20،100 (بررسی ما را در اینجا مشاهده کنید) موردی جدی برای قرار گرفتن در لیست بهترین بانکهای قدرت قابل حمل با ظرفیت بالا است. اول ، این تنها پاور بانک در لیست ما با باتری بیش از 20،000mAh است که می تواند در جیب شما جای بگیرد. آره! جیب قابل حمل است ثانیا ، وزن آن به اندازه یک فنجان سوپ است.

anker-powercore-20100 با ظرفیت بالا-پاوربانک

PowerCore 20،100 2.4 آمپر را در هر دو پورت خود برای کل 4.8 آمپر تحویل می دهد. این نرم افزار PowerIQ و VoltageBoost با شهرت جهانی Anker را برای ارائه شارژ فوق العاده به طیف گسترده ای از دستگاه ها ترکیب می کند. این پاوربانک برای استفاده تقریباً با هر دستگاهی که از درگاه USB شارژ شود ، طراحی شده است.

در قسمت جلوی PowerCore 20،100 چهار LED شارژ آبی وجود دارد که نشان می دهد چه مقدار شارژ در دستگاه باقی مانده است. این پاوربانک ظرف ده ساعت خود را به طور کامل شارژ می کند ، و در صورت شارژ کامل می توانید شش تا هفت بار از آن انتظار داشته باشید.
5. پاوربانک Aukey 26،500 میلی آمپر ساعت

اگر به دنبال شارژر قابل حمل هستید که دستگاههای شما را برای مدت زمان طولانی نگه می دارد ، پاوربانک Aukey 26.500 میلی آمپر ساعتی گزینه دیگری دیگر است. این شرکت ادعا می کند که Aukey 26.500 می تواند آیفون 8 را 10 بار یا گلکسی نوت 8 شش بار با یک بار شارژ کند. با توجه به اینکه این دستگاه ها می توانند روزانه با یک بار شارژ شوند ، بسیار چشمگیر است.

aukey-26500 با ظرفیت بالا-بانک

پاوربانک Aukey 26،500mAh چهار پورت خروجی و سه پورت ورودی را در اختیار شما قرار می دهد که شاید در هیچ پاوربانک دیگری پیدا نکنید. علاوه بر شارژ تلفن های هوشمند و تبلت های خود ، می توانید از این پاوربانک نیز برای شارژ یک لپ تاپ USB-C سازگار استفاده کنید زیرا یکی از پورت ها یک درگاه USB-C است. 3 درگاه خروجی دیگر درگاه های USB-A هستند - یکی 5V / 2.4A را ارائه می دهد ، در حالی که دو پورت دیگر دارای سرعت شارژ 5V / 3.0A هستند.

یکی از نکات جانبی این شارژر این است که درگاه USB-C فاقد ویژگی Power Delivery است. این بدان معنی است که تنها می تواند چند لپ تاپ USB-C را شارژ کند. درباره شارژ مجدد ، می توانید آن را از طریق درگاه USB-C ، صاعقه یا میکرو USB شارژ کنید ، و این باعث می شود آن را به یک پاور بانک واقعاً جهانی تبدیل کنید.
بسته بندی کردن

ظرفیت توان یک شارژر قابل حمل وزن زیادی را در هنگام تصمیم گیری در خرید دارد. به این دلیل است که ظرفیت یک پاور بانک نه تنها بر قابلیت حمل آن بلکه قیمت آن نیز تأثیر می گذارد. شما می توانید یک پاور بانک با باتری کم 3000 میلی آمپر ساعت تهیه کنید ، برخی به اندازه اندازه کارت اعتباری. با این حال ، چنین پاور بانک ها فقط می توانند دستگاه شما را یک بار شارژ کنند.
خرید پاوربانک انکر
همچنین بانکهای فوق العاده با ظرفیت بالا با باتری های حداکثر 50،000 میلی آمپر ساعت نیز وجود دارند. چنین پاوربانکی ها گرایش زیادی دارند و همچنین دارای برچسب قیمت بالاتری هستند. در پایان ، به ترجیحات شخصی شما کم می شود.

امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشید برای اظهار نظر و اشتراک گذاری راحت باشید
آیا این مقاله مفید است؟

پست های محبوب
بدون درگاه؟ بارانداز سفر OWC USB-C را امتحان کنید - نقد و بررسی کنید
قاب تصویری DragonTouch Classic 10 Wi-Fi: راهی شیک برای مدرن کردن عکسهای شما + هدیه دادن
بهترین هدفون برای حذف نویز بودجه
آیا هنوز ارزش خرید PS4 را دارد؟
جوراب زنانه ساقه بلند فنی که نمی شکنند بانک

افشای شرکت های وابسته: Tech را آسان تر کنید ممکن است کمی از محصولات خریداری شده از طریق پیوندهای ما کمیسیون داشته باشد ، و این از کارهایی که برای خوانندگان ما انجام می دهیم پشتیبانی می کند.
هرگز از دست ندهید

آخرین آموزش های ما را به روز کنید.
خرید پاوربانک سامسونگ
مشاهده همه خبرنامه ها | سیاست حفظ حریم خصوصی
ناوبری ارسال کنید
داستان قبلی
Dell.com با Cyber ​​Attack ضربه بزنید ، سپس کلمه عبور مشتری را دوباره تنظیم کنید
داستان بعدی
بازبینی دوربین امنیتی Argus 2 را دوباره مرور کنید: خانه خود را ایمن نگه دارید

    درباره تماس با ما تبلیغات بنویسید برای ما شرایط استفاده سیاست حفظ حریم خصوصی اصطلاحات خوراک RSS

© 2007 - 2020 Uqnic Network Pte Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • رضا تنگستانی فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی