خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

خرید پاوربانک ارزان

  • ۰
  • ۰

پاوربانک 2020

چگونه آزمایش کردیم

تعیین اینکه آیا یک پاور بانک به قول یک شرکت عمل می کند ، بیش از اتصال آن به تلفن و شارژ بیشتر است. آزمایش بسته های باتری طی هفته ها ، نه روزها انجام می شود و به تجهیزات اضافی نیز احتیاج دارد تا اطمینان حاصل شود که باتری ها مطابق انتظار کار می کنند.

    پس از دریافت هر باتری ، با استفاده از چراغ های نشانگر به عنوان ابزاری برای ردیابی سطح شارژ ، کاملاً شارژ شد.

    سپس برای ردیابی کارایی ، از یک تستر DROK Micro Load همراه با PortaPow USB Monitor Monitor استفاده کردیم.

ما با استفاده از تستر بار DROK برای خالی کردن توان مصرفی ، می توانیم در برابر حداکثر جریان بیان شده باتری تست کنیم و تأیید کنیم که مکانیزم های خاموش کردن مناسب در صورت وجود چیزی در طول جلسه شارژ (مانند دستگاهی که بیش از حد ترسیم شود) وجود دارد. آمپر)

با استفاده از مانیتور PortaPow Power ، ما قادر به نظارت بر ولتاژ و آمپر ، توان مصرفی کل ، و مقدار کل زمان برای از بین بردن یک باتری از کامل تا خالی بودیم.

    بعد ، ما باتری را شارژ می کنیم ، این بار با استفاده از PortaPow برای ردیابی آن در کل و مقدار کل زمان برای دستیابی به یک باتری کامل ، بر اساس ساعت وات.

با این حال برخی سکسکه ها با استفاده از این روش وجود دارد. برای ردیابی هر باتری از چرخه شارژ مجبور شدیم از دوربین GoPro استفاده کنیم ، زیرا مانیتور PortaPow پس از شارژ کامل باتری ، جمع آوری داده ها را ادامه می دهد (شارژ کردن ترفند طبیعی است و متأسفانه در آزمایش ما دخالت می کند).

اگر باتری قادر به شارژ از طریق USB-C بود ، ما به جای Micro-USB از آن استفاده می کردیم.

    سپس هر باتری را به Pixel XL و LG G5 وصل کردیم تا اطمینان حاصل شود که دستگاه ها خروجی شارژ سریع مورد انتظار برای هر دستگاه مربوطه را ثبت کرده اند.

منبع تغذیه و کابل ها

همه آزمایشات ما با استفاده از همان آداپتور دیواری و در صورت امکان کابل USB-C یا Micro-USB انجام شد. این کار برای رفع هرگونه اختلاف در آداپتورهای دیواری و توان کابل انجام شد.
چه چیزی را در یک پاوربانک قابل حمل جستجو کنید

بدون تجهیزات آزمایش فانتزی ، هرگز نمی دانید که آیا باتری باتری را پرداخت کرده اید یا نه. فروشندگان ، به ویژه در لیست آمازون ، دوست دارند شرایط و گواهینامه های زیادی را دور بیندازند.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری آورده شده است:

    برای کسانی که دستگاه سازگار دارند ، اطمینان حاصل کنید که بسته باتری Quick Charge 2.0 ، 3.0 یا PD دارای مجوز است. بسته به گوشی هوشمند شما ، این می تواند تفاوت زیادی در عملکرد ایجاد کند. اگر صاحب یک دستگاه QC 2.0 هستید ، از خود بپرسید که آیا هزینه اضافی برای یک بسته توانمند QC 3.0 ارزش آن را دارد؟
    به ادعاهای یک شرکت مبنی بر اینکه یک بسته شارژ مثلاً یک گلکسی S8 یا آیفون X شش برابر بیش از 100 درصد است اعتماد نکنید. ظرفیت و کارآیی باتری براساس چندین عامل متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باتری ها و ظرفیت ، این گزارش Macworld را در مورد بسته های USB-C بخوانید.
    به مشخصات باتری توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که ورودی آن فقط به شارژ کند مانند 5V / 1A محدود نمی شود. هرچه ورودی سریعتر باشد ، شارژرهای باتری شما سریعتر می شوند ، شما سریعتر آماده برخورد جاده می شوید.
خرید پاوربانک شیائومی
همه بررسیهای پاوربانک ما
خرید پاوربانک انکر
برای مطالعه نظرات کامل درباره تمام محصولاتی که برای این جمع بندی آزمایش کرده ایم ، روی پیوندهای زیر کلیک کنید. با آزمایش بیشتر بسته های باتری ، این مقاله را مرور و به روز خواهیم کرد.

شما همچنین ممکن است به عنوان راهی برای پس انداز پول ، خرید شارژر AmazonBasic Amazon Amazon را به عنوان راهی برای پس انداز در نظر بگیرید. در این مورد ، توصیه شود: آمازون به دلیل داغ شدن احتمالی ، داوطلبانه چندین مدل را فراخوانده است. آمازون 53 گزارش از مدل های آسیب دیده — B00LRK8EVO ، B00LRK8HJ8 ، B00LRK8I7O ، B00LRK8IV0 ، B00LRK8JDC یا B00ZQ4JQAA — گرمای بیش از حد ، و در یک مورد باعث سوختگی های شیمیایی دریافت کرده است. می توانید اطلاعات بیشتری در کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی و همچنین سایت فراخوان خود آمازون پیدا کنید.
توجه: هنگامی که شما پس از کلیک کردن روی پیوندها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی پیوند وابسته ما را بخوانید.
در یک نگاه

  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • رضا تنگستانی فرد

نظرات (۱)

ممنون اطلاعات خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی